logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kody QR na antenie TVN24

  PR 03.12.2021, przeczytano 711 razy
ilustracja

TVN24 wprowadziła przy wybranych programach pojawiające się na ekranach kody QR. Po zeskanowaniu, kod przekierowuje widza do portalu tvn24.pl, bezpośrednio do powiązanego z emitowanym materiałem artykułu. Kod QR pojawia się podczas najważniejszych i najciekawszych informacji czy reportaży z kraju i ze świata. Do tej pory największą popularności cieszyły się wiadomości o skokach narciarskich oraz pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kody-qr-na-antenie-tvn24,394004,artykul.html

TVN24 to najbardziej innowacyjna stacja w kraju, która cały czas rozbudowuje i wprowadza narzędzia, które jeszcze bardziej i łatwiej dają widzom dostęp na informacji i pogłębionych materiałów. Dzięki używaniu kodów QR, w bardzo prosty sposób użytkownik trafia do interesującego go tematu.  Skanowanie kodu odbywa się po uruchomieniu aparatu w smartfonie, delikatnym przybliżeniu obrazu i umiejscowieniu kodu QR w kadrze. Funkcjonuje jako ozdobnik na dole ekranu, po lewej stronie obok logo.

- Kod QR spodobał się widzom TVN24. Rośnie liczba osób, które skanują go za pomocą swojego telefonu i przychodzą do naszych serwisów internetowych tvn24.pl czy eurosport.pl, by dostać jeszcze więcej informacji i pogłębić temat. – mówi Mateusz Sosnowski szef portali informacyjnych TVN, zastępca redaktora naczelnego TVN24. – Puchar Świata w skokach narciarskich doskonale pokazuje, że rozwiązanie świetnie się przyjęło. Jedno zdjęcie i szybko, w trakcie oglądania zawodów, widzowie mogą sprawdzić wyniki, tabelę, poznać sylwetki zawodników i zerknąć w ciekawostki – dodaje - To idealne połączenie telewizji z internetem w czasie rzeczywistym.

Poza kodami QR, TVN24 będzie wprowadzało kolejne nowoczesne narzędzia technologiczne, które pozwolą na jeszcze ciekawsze odbieranie programów czy materiałów.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764