logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kody QR na antenie TVN24

  PR 03.12.2021, przeczytano 163 razy
ilustracja

TVN24 wprowadziła przy wybranych programach pojawiające się na ekranach kody QR. Po zeskanowaniu, kod przekierowuje widza do portalu tvn24.pl, bezpośrednio do powiązanego z emitowanym materiałem artykułu. Kod QR pojawia się podczas najważniejszych i najciekawszych informacji czy reportaży z kraju i ze świata. Do tej pory największą popularności cieszyły się wiadomości o skokach narciarskich oraz pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kody-qr-na-antenie-tvn24,394004,artykul.html

TVN24 to najbardziej innowacyjna stacja w kraju, która cały czas rozbudowuje i wprowadza narzędzia, które jeszcze bardziej i łatwiej dają widzom dostęp na informacji i pogłębionych materiałów. Dzięki używaniu kodów QR, w bardzo prosty sposób użytkownik trafia do interesującego go tematu.  Skanowanie kodu odbywa się po uruchomieniu aparatu w smartfonie, delikatnym przybliżeniu obrazu i umiejscowieniu kodu QR w kadrze. Funkcjonuje jako ozdobnik na dole ekranu, po lewej stronie obok logo.

- Kod QR spodobał się widzom TVN24. Rośnie liczba osób, które skanują go za pomocą swojego telefonu i przychodzą do naszych serwisów internetowych tvn24.pl czy eurosport.pl, by dostać jeszcze więcej informacji i pogłębić temat. – mówi Mateusz Sosnowski szef portali informacyjnych TVN, zastępca redaktora naczelnego TVN24. – Puchar Świata w skokach narciarskich doskonale pokazuje, że rozwiązanie świetnie się przyjęło. Jedno zdjęcie i szybko, w trakcie oglądania zawodów, widzowie mogą sprawdzić wyniki, tabelę, poznać sylwetki zawodników i zerknąć w ciekawostki – dodaje - To idealne połączenie telewizji z internetem w czasie rzeczywistym.

Poza kodami QR, TVN24 będzie wprowadzało kolejne nowoczesne narzędzia technologiczne, które pozwolą na jeszcze ciekawsze odbieranie programów czy materiałów.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji.
National Geographic dołączył do Programu Partnerskiego Onetu. W ramach współpracy, Onet udostępni swoim użytkownikom angażujące treści wideo wybrane z programów oferowanych na  trzech kanałach National Geographic. Wśród nich znajdą się fragmenty popularnych dokumentów, takich jak „Katastrofa w Przestworzach” czy „Przedziwna...
31 grudnia 2021 r. IAB Polska przekazał do KPRM wstępne stanowisko do projektu unijnego „rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej” (COM(2021)731)
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764