logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koenig & Bauer Analytics na targach Hannover Messe 2023

  PR 09.05.2023, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka
Szef Google Deutschland Bernd Wagner oraz Sandra Wagner, VP Digitalisation w firmie Koenig & Bauer

Firma Koenig & Bauer codziennie ma do czynienia z dużymi ilościami cennych danych. Nie jest więc zaskoczeniem, że gdy przyszło do wyboru innowacyjnego partnera do zarządzania i przetwarzania tych danych, koncern zdecydował się na Google Cloud. Dzięki dużemu naciskowi kładzionemu na przemysł produkcyjny i dedykowanym rozwiązaniom branżowym ten dostawca usług w chmurze ma być ważnym elementem przygotowania świata druku i opakowań na nadejście przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koenig-and-bauer-analytics-na-targach-hannover-messe-2023,399867,artykul.html

Na stoisku Google Cloud na odbywających się w tym tygodniu targach w Hanowerze miała miejsce prezentacja pierwszego działającego prototypu (MVP) nowego produktu, narzędzia Koenig & Bauer Analytics. To wysoce wydajne narzędzie analityczne płynnie łączy dane z różnych źródeł, takich jak pliki log z maszyn oraz dane z istniejących systemów MES i MIS. Pozwala ono użytkownikom na łatwe tworzenie złożonych analiz i uzyskanie w ten sposób całościowego obrazu swoich procesów produkcyjnych.

 

Transformacja z producenta tradycyjnych maszyn w koncern technologiczny o dużej świadomości cyfrowej

Liczni przedstawiciele wiodących przedsiębiorstw z branży produkcyjnej odwiedzili targi i mogli z pierwszej ręki zapoznać się z prototypem narzędzia Koenig & Bauer Analytics, które powstało w kuźni innowacji cyfrowych firmy Koenig & Bauer. Podczas tych wizyt miała miejsce także ożywiona wymiana doświadczeń oraz tzw. dobrych praktyk. Jednostka cyfrowa Koenig & Bauer ma dopiero rok, ale już podjęła wyzwanie przekształcenia branży druku i opakowań w dziedzinę opartą na technologii i świadomą cyfrowo. W centrum tego zadania znajduje się strategia IIoT (Industrial Internet of Things). To podejście oparte na danych i zorientowane na odbiorców wykorzystuje złożoną analitykę danych, sztuczną inteligencję i maszynowe uczenie się w sposób nigdy wcześniej nie stosowany w branży poligraficznej.

ilustracjastrzałka

Wymiana doświadczeń ekspertów - Alexander Stern, Product Owner w firmie Koenig & Bauer Analytics, odpowiada na pytania gości targowych.

Odbiciem tej idei jest także obecność firmy Koenig & Bauer na targach Hannover Messe 2023. Jednak samo oprogramowanie rzadko przyciąga uwagę odwiedzających targi. A co pasuje lepiej do wiodących targów przemysłowych niż interakcja z robotem? Za pomocą robota 4PL Cobot firma Koenig & Bauer zademonstrowała na swoim stoisku system etykietowania typu Print & Apply, który prezentuje różnorodne rozwiązania automatyzacyjne firmy Koenig & Bauer w całym procesie produkcji poligraficznej. Współpracujący robot jest w stanie wydrukować etykiety, nakleić je w dowolnym miejscu na produkcie lub palecie i zweryfikować je wizualnie. Przez swoją obecność na targach firma Koenig & Bauer połączyła klasyczny druk ze światem cyfryzacji i automatyzacji. Od małych systemów etykietowych, takich jak 4PL, po duże maszyny drukujące - technologia Google Cloud umożliwia przedsiębiorstwu przetwarzanie danych ze wszystkich maszyn – niezależnie od ich wielkości - i opracowywanie w oparciu o tę bazę nowych produktów i modeli biznesowych dla swoich klientów.

ilustracjastrzałka

Łączy druk z automatyzacją i digitalizacją: Robot 4PL Cobot uzupełnia drukowany mural Google Supercloud.

Prawie stuprocentowa wydajność dzięki inteligentnemu przetwarzaniu danych

Partnerstwo z jednym z wiodących na świecie specjalistów od AI i numerem jeden wśród dostawców chmury w obszarze produkcji przemysłowej kładzie podwaliny pod to, aby firma Koenig & Bauer stała się oferentem kompleksowych rozwiązań dla swoich klientów. Narzędzie MVP, które zostało zaprezentowane w tym tygodniu na targach w Hanowerze, ma umożliwić użytkownikom identyfikację wzorców, trendów i anomalii w procesach produkcyjnych oraz podejmowanie działań, zanim staną się one poważnymi problemami.

Celem jest osiągnięcie przez jak największą liczbę maszyn produktywności bliskiej 100%. W centrum tej idei znajduje się narządzenie Manufacturing Data Engine (MDE) firmy Google Cloud , które umożliwia konsolidację ogromnych zbiorów danych i pozyskanie spostrzeżeń z danych produkcyjnych w celu poprawy efektywności i produktywności.

Oficjalna premiera produktu planowana jest na jesień 2023 roku.

Źródło: Koenig & Bauer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764