logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koenig & Bauer partnerem ogólnopolskich konkursów branżowych

  PR 30.03.2017, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka

KBA CEE od lat aktywnie wspiera inicjatywy i przedsięwzięcia związane z branżami poligraficzną i opakowaniową, skierowane zarówno do działających w nich przedsiębiorców, jak też do osób kształcących się z myślą o pracy w tym segmencie przemysłu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koenig-and-bauer-partnerem-ogolnopolskich-konkursow-branzowych,31992,artykul.html

W ostatnim czasie miało miejsce rozstrzygnięcie dwóch konkursów branżowych, których partnerem i sponsorem była firma Koenig & Bauer. 6 marca br. w Poznaniu odbyła się uroczysta gala konkursu Art of Packaging na najlepsze opakowanie roku, zaś nieco ponad tydzień później w Warszawie – finał 1. Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego dla uczniów szkół średnich, w którym nagrodami były indeksy studenta Zakładu Technologii Poligraficznych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.

W roli jednego z dwóch partnerów głównych organizowanego przez European Media Group konkursu Art of Packaging (promującego atrakcyjne wizualnie, funkcjonalne i niestandardowe projekty opakowań), firma KBA – obok Stora Enso – wzięła udział już po raz kolejny. Jak co roku ufundowała też nagrodę „Golden Pixel” dla najlepiej wydrukowanego i uszlachetnionego opakowania, zgłoszonego w ramach edycji „Professional" (uwzględniającej projekty, jakie trafiły do bieżącej produkcji). W tym roku otrzymała ją firma Benedictus Memes za opakowanie na likiery i wódki „Skarby konfederatów”, wykonane przez Bruni Glass i Greg-Studio. W imieniu firmy Koenig & Bauer nagrodę wręczył Sascha Fischer, kierujący działem zarządzania produktem w KBA Sheetfed Solutions.

KBA CEE od lat wspiera też polskie uczelnie kształcące przyszłych poligrafów. W związku z tym objęła sponsoringiem 1. edycję Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego, skierowanego do uczniów szkół średnich. Jego stawką były dyplomy finalisty, uprawniające do przyjęcia – poza normalną procedurą rekrutacyjną – na studia realizowane na kierunku Papiernictwo i Poligrafia w Zakładzie Technologii Poligraficznych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 15 marca br. w Warszawie. W wyniku finałowego testu indeksy studentów 1. roku ZTP IPPW otrzymało 15 osób reprezentujących szkoły średnie o różnych profilach z całej Polski. Dyplomy finalisty, jak też specjalne certyfikaty (te drugie przysługujące wszystkim uczestnikom konkursu, którzy dotarli do Warszawy), wręczył Dawid Myszka – prodziekan Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.

Wcześniej uczestnicy spotkania zwiedzili pracownie i laboratoria Zakładu Technologii Poligraficznych. Z myślą o uczniach sponsorzy konkursu przygotowali prezentacje na temat swoich firm. Uczniowie m.in. obejrzeli film podsumowujący udział firmy Koenig & Bauer w ubiegłorocznych targach drupa, demonstrujący szerokie i wszechstronne portfolio rozwiązań tego producenta.

Mówi Paweł Krasowski – Marketing & Product Manager w firmie KBA CEE: - Cieszymy się, że w ślad za organizowanymi przez nas wizytami studentów warszawskiej uczelni w zakładach Koenig & Bauer w Radebeul, mogliśmy wesprzeć kolejne przedsięwzięcie, w jakie zaangażowany jest Zakład Technologii Poligraficznych WIP PW. Wszystkim przyszłym studentom serdecznie gratulujemy i mamy nadzieję, że nauka w tej zasłużonej placówce przysporzy im wiele satysfakcji. Dużą przyjemność sprawił nam też udział w charakterze partnera głównego kolejnej edycji konkursu Art of Packaging. Cieszy zwłaszcza rosnący poziom zgłaszanych do niego projektów oraz – tu zauważalne podobieństwo do inicjatywy ZTP – promocja młodych, uzdolnionych osób, które mają szansę w przyszłości związać się z braną poligraficzną bądź opakowaniową.

Źródło: KBA CEE

www.kba.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grow with communities: o innowacjach w branży wydawniczej podczas Future Book Forum 2019
Czołowi wydawcy, producenci i dystrybutorzy książek spotkają się w tym tygodniu w Monachium (Niemcy, 20-21 listopada 2019 r.) na dorocznym Future Book Forum, organizowanym przez Canon. Hasłem bieżącej edycji spotkania jest „Grow with communities”, odnoszące się do budowania społeczności i ich angażowania wokół działalności wydawniczej.
XLIII Poligraficzne Konfrontacje: relacja
Innowacje, innowacje, innowacje! To hasło zdominowało w ostatnich wszystkie działania przedsiębiorstw w zakresie procesu ubiegania się o fundusze europejskie. Podczas XLIII Konfrontacji Poligraficznych zostały omówione nie tylko najważniejsze zasady ubiegania się unijne środki oraz szczegółowe harmonogramy uruchamiania konkursów ale również od strony praktycznej zostały...
Pierwszy Master Blanker w Polsce
Laserck Corporation, japoński producent offline’owych maszyn do blankingu, zawarł umowę dotyczącą wyłącznej dystrybucji na terenie Polski z MMDS Machines. Współpraca rozpoczęła się instalacją Master Blanker BLK w warszawskiej drukarni Dot2Dot.
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
Sun Chemical poinformował o współpracy nawiązanej z CGS Publishing Technologies International GmbH – globalnym liderem w  dziedzinie zarządzania barwą, cyfrowego proofingu i specjalistycznych mediów. Jej efektem jest – jak zapewniają obie firmy – przełomowe, unikalne i innowacyjne rozwiązanie do cyfrowego proofingu na dekorowanych (zadrukowywanych) podłożach metalowych,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764