logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koenig & Bauer partnerem ogólnopolskich konkursów branżowych

  PR 30.03.2017, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

KBA CEE od lat aktywnie wspiera inicjatywy i przedsięwzięcia związane z branżami poligraficzną i opakowaniową, skierowane zarówno do działających w nich przedsiębiorców, jak też do osób kształcących się z myślą o pracy w tym segmencie przemysłu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koenig-and-bauer-partnerem-ogolnopolskich-konkursow-branzowych,31992,artykul.html

W ostatnim czasie miało miejsce rozstrzygnięcie dwóch konkursów branżowych, których partnerem i sponsorem była firma Koenig & Bauer. 6 marca br. w Poznaniu odbyła się uroczysta gala konkursu Art of Packaging na najlepsze opakowanie roku, zaś nieco ponad tydzień później w Warszawie – finał 1. Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego dla uczniów szkół średnich, w którym nagrodami były indeksy studenta Zakładu Technologii Poligraficznych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.

W roli jednego z dwóch partnerów głównych organizowanego przez European Media Group konkursu Art of Packaging (promującego atrakcyjne wizualnie, funkcjonalne i niestandardowe projekty opakowań), firma KBA – obok Stora Enso – wzięła udział już po raz kolejny. Jak co roku ufundowała też nagrodę „Golden Pixel” dla najlepiej wydrukowanego i uszlachetnionego opakowania, zgłoszonego w ramach edycji „Professional" (uwzględniającej projekty, jakie trafiły do bieżącej produkcji). W tym roku otrzymała ją firma Benedictus Memes za opakowanie na likiery i wódki „Skarby konfederatów”, wykonane przez Bruni Glass i Greg-Studio. W imieniu firmy Koenig & Bauer nagrodę wręczył Sascha Fischer, kierujący działem zarządzania produktem w KBA Sheetfed Solutions.

KBA CEE od lat wspiera też polskie uczelnie kształcące przyszłych poligrafów. W związku z tym objęła sponsoringiem 1. edycję Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego, skierowanego do uczniów szkół średnich. Jego stawką były dyplomy finalisty, uprawniające do przyjęcia – poza normalną procedurą rekrutacyjną – na studia realizowane na kierunku Papiernictwo i Poligrafia w Zakładzie Technologii Poligraficznych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 15 marca br. w Warszawie. W wyniku finałowego testu indeksy studentów 1. roku ZTP IPPW otrzymało 15 osób reprezentujących szkoły średnie o różnych profilach z całej Polski. Dyplomy finalisty, jak też specjalne certyfikaty (te drugie przysługujące wszystkim uczestnikom konkursu, którzy dotarli do Warszawy), wręczył Dawid Myszka – prodziekan Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.

Wcześniej uczestnicy spotkania zwiedzili pracownie i laboratoria Zakładu Technologii Poligraficznych. Z myślą o uczniach sponsorzy konkursu przygotowali prezentacje na temat swoich firm. Uczniowie m.in. obejrzeli film podsumowujący udział firmy Koenig & Bauer w ubiegłorocznych targach drupa, demonstrujący szerokie i wszechstronne portfolio rozwiązań tego producenta.

Mówi Paweł Krasowski – Marketing & Product Manager w firmie KBA CEE: - Cieszymy się, że w ślad za organizowanymi przez nas wizytami studentów warszawskiej uczelni w zakładach Koenig & Bauer w Radebeul, mogliśmy wesprzeć kolejne przedsięwzięcie, w jakie zaangażowany jest Zakład Technologii Poligraficznych WIP PW. Wszystkim przyszłym studentom serdecznie gratulujemy i mamy nadzieję, że nauka w tej zasłużonej placówce przysporzy im wiele satysfakcji. Dużą przyjemność sprawił nam też udział w charakterze partnera głównego kolejnej edycji konkursu Art of Packaging. Cieszy zwłaszcza rosnący poziom zgłaszanych do niego projektów oraz – tu zauważalne podobieństwo do inicjatywy ZTP – promocja młodych, uzdolnionych osób, które mają szansę w przyszłości związać się z braną poligraficzną bądź opakowaniową.

Źródło: KBA CEE

www.kba.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764