logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kohe nawiązało współpracę z Erecruiter

  PR 31.10.2022, przeczytano 888 razy
ilustracjastrzałka

eRecruiter – dostawca platformy do zarządzania rekrutacjami uruchomił stronę internetową o nazwie hrmarketplace.erecruiter.pl. Projekt i wdrożenie serwisu, a także opracowanie identyfikacji wizualnej, powierzono Studiu Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kohe-nawiazalo-wspolprace-z-erecruiter,397795,artykul.html

Czym jest HR Marketplace?

To pierwsza w Polsce platforma łącząca dostawców nowoczesnych usług i pracowników branży HR. Oferuje pracownikom działów HR wsparcie na wszystkich etapach rekrutacji oraz w dalszych procesach związanych z cyklem życia pracownika, tworząc elastyczny ekosystem dedykowanych rozwiązań, które można łączyć i dopasowywać do potrzeb.

- eRecruiter HR Marketplace to pierwszy HR-owy ekosystem na naszym rynku. Dzięki dedykowanym narzędziom, zawartym na stronie, nasi klienci mogą usprawniać procesy związane z rekrutacją i zatrudnieniem, dobierając je w zależności od swoich potrzeb – mówi Justyna Nowakowska, Senior Product Marketing Specialist w eRecruiter. - Do współtworzenia HR Marketplace zapraszamy twórców narzędzi, nie tylko HRowych, pokazując potencjał drzemiący w naszej branży. Wypracowana identyfikacja wizualna i w strona www doskonale oddają ideę stojącą za HR Marketplace. Duży wpływ na to miały dobra współpraca, otwartość, elastyczność i zgłębienie branży HR-owej przez Kohe Studio.

Zakres prac Kohe

Studio Kohe odpowiadało za identyfikację wizualną nowej usługi (tone of voice wraz z materiałami brandingowymi) oraz strony internetowej hrmarketplace.erecruiter.pl.

- Praca nad HR Marketplace była ciekawym wyzwaniem, ponieważ do opracowania mieliśmy od podstaw zupełnie nową markę, która miała nawiązywać do usługi doskonale wszystkim znanej, czyli platformy do zarządzania rekrutacjami eRecruiter, należącej do Grupy Pracuj. – mówi Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe i dodaje: - Otwartość i zaufanie jakim obdarzył nas klient sprawiło, że mieliśmy sporo przestrzeni na projekty kreatywne zarówno pracując nad identyfikacją wizualną, jak również nad stroną internetową. Takie podejście zaprocentowało i w efekcie powstał ilustracyjny ton komunikacyjny, który można w formie interaktywnej zobaczyć na stronie.

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764