logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kohe nawiązało współpracę z Erecruiter

  PR 31.10.2022, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

eRecruiter – dostawca platformy do zarządzania rekrutacjami uruchomił stronę internetową o nazwie hrmarketplace.erecruiter.pl. Projekt i wdrożenie serwisu, a także opracowanie identyfikacji wizualnej, powierzono Studiu Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kohe-nawiazalo-wspolprace-z-erecruiter,397795,artykul.html

Czym jest HR Marketplace?

To pierwsza w Polsce platforma łącząca dostawców nowoczesnych usług i pracowników branży HR. Oferuje pracownikom działów HR wsparcie na wszystkich etapach rekrutacji oraz w dalszych procesach związanych z cyklem życia pracownika, tworząc elastyczny ekosystem dedykowanych rozwiązań, które można łączyć i dopasowywać do potrzeb.

- eRecruiter HR Marketplace to pierwszy HR-owy ekosystem na naszym rynku. Dzięki dedykowanym narzędziom, zawartym na stronie, nasi klienci mogą usprawniać procesy związane z rekrutacją i zatrudnieniem, dobierając je w zależności od swoich potrzeb – mówi Justyna Nowakowska, Senior Product Marketing Specialist w eRecruiter. - Do współtworzenia HR Marketplace zapraszamy twórców narzędzi, nie tylko HRowych, pokazując potencjał drzemiący w naszej branży. Wypracowana identyfikacja wizualna i w strona www doskonale oddają ideę stojącą za HR Marketplace. Duży wpływ na to miały dobra współpraca, otwartość, elastyczność i zgłębienie branży HR-owej przez Kohe Studio.

Zakres prac Kohe

Studio Kohe odpowiadało za identyfikację wizualną nowej usługi (tone of voice wraz z materiałami brandingowymi) oraz strony internetowej hrmarketplace.erecruiter.pl.

- Praca nad HR Marketplace była ciekawym wyzwaniem, ponieważ do opracowania mieliśmy od podstaw zupełnie nową markę, która miała nawiązywać do usługi doskonale wszystkim znanej, czyli platformy do zarządzania rekrutacjami eRecruiter, należącej do Grupy Pracuj. – mówi Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe i dodaje: - Otwartość i zaufanie jakim obdarzył nas klient sprawiło, że mieliśmy sporo przestrzeni na projekty kreatywne zarówno pracując nad identyfikacją wizualną, jak również nad stroną internetową. Takie podejście zaprocentowało i w efekcie powstał ilustracyjny ton komunikacyjny, który można w formie interaktywnej zobaczyć na stronie.

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764