logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kohe nawiązało współpracę z Erecruiter

  PR 31.10.2022, przeczytano 673 razy
ilustracjastrzałka

eRecruiter – dostawca platformy do zarządzania rekrutacjami uruchomił stronę internetową o nazwie hrmarketplace.erecruiter.pl. Projekt i wdrożenie serwisu, a także opracowanie identyfikacji wizualnej, powierzono Studiu Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kohe-nawiazalo-wspolprace-z-erecruiter,397795,artykul.html

Czym jest HR Marketplace?

To pierwsza w Polsce platforma łącząca dostawców nowoczesnych usług i pracowników branży HR. Oferuje pracownikom działów HR wsparcie na wszystkich etapach rekrutacji oraz w dalszych procesach związanych z cyklem życia pracownika, tworząc elastyczny ekosystem dedykowanych rozwiązań, które można łączyć i dopasowywać do potrzeb.

- eRecruiter HR Marketplace to pierwszy HR-owy ekosystem na naszym rynku. Dzięki dedykowanym narzędziom, zawartym na stronie, nasi klienci mogą usprawniać procesy związane z rekrutacją i zatrudnieniem, dobierając je w zależności od swoich potrzeb – mówi Justyna Nowakowska, Senior Product Marketing Specialist w eRecruiter. - Do współtworzenia HR Marketplace zapraszamy twórców narzędzi, nie tylko HRowych, pokazując potencjał drzemiący w naszej branży. Wypracowana identyfikacja wizualna i w strona www doskonale oddają ideę stojącą za HR Marketplace. Duży wpływ na to miały dobra współpraca, otwartość, elastyczność i zgłębienie branży HR-owej przez Kohe Studio.

Zakres prac Kohe

Studio Kohe odpowiadało za identyfikację wizualną nowej usługi (tone of voice wraz z materiałami brandingowymi) oraz strony internetowej hrmarketplace.erecruiter.pl.

- Praca nad HR Marketplace była ciekawym wyzwaniem, ponieważ do opracowania mieliśmy od podstaw zupełnie nową markę, która miała nawiązywać do usługi doskonale wszystkim znanej, czyli platformy do zarządzania rekrutacjami eRecruiter, należącej do Grupy Pracuj. – mówi Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe i dodaje: - Otwartość i zaufanie jakim obdarzył nas klient sprawiło, że mieliśmy sporo przestrzeni na projekty kreatywne zarówno pracując nad identyfikacją wizualną, jak również nad stroną internetową. Takie podejście zaprocentowało i w efekcie powstał ilustracyjny ton komunikacyjny, który można w formie interaktywnej zobaczyć na stronie.

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764