logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kohler i Daniel Arsham wprowadzają sztukę eksperymentalną na Milan Design Week

  PR 06.05.2022, przeczytano 733 razy
ilustracjastrzałka

Kohler, globalna marka lifestyle’owa i lider w zakresie produktów do kuchni i łazienki, powraca na Milan Design Week ze światową premierą immersyjnego doświadczenia artystycznego we współpracy z artystą-projektantem Danielem Arshamem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kohler-i-daniel-arsham-wprowadzaja-sztuke-eksperymentalna-na-milan-design-week,395739,artykul.html

Goście mogą doświadczyć marki Kohler w Palazzo del Senato (Via Senato 10) codziennie od 12:00 do 22:00 od czwartku 7 czerwca do niedzieli 12 czerwca.

Wystawa FuoriSalone firmy Kohler obejmuje wielkie i wciągające artystyczne doświadczenie nazwane „Divided Layers” (Podzielone warstwy). Jest to specjalnie przygotowana instalacja, która za punkt wyjścia przyjmuje Rock.01 – drukowaną na drukarce 3D umywalkę zaprojektowaną przez Daniela Arshama we współpracy z Kohler w 2021 r.

Pełna wrażeń instalacja składa się z szeregu ustawionych jeden na drugim połączonych ze sobą paneli tworzących tunel, po którym można chodzić. Opracowując Rock.01 Arsham znalazł w sobie inspirację do stworzenia Divided Layers, aby dać gościom możliwość zwiedzenia nowej umywalki od wewnątrz. Każdy panel to jedna płaszczyzna drukowanej w 3D gliny, która tworzy warstwy umywalki. Druk 3D to proces dodawania kolejnych warstw; z kolei tunel stanowi w nich wycięcie – odejmowanie fragmentów tworzące przestrzeń, po której mogą poruszać się goście.

W obrębie instalacji umieszczony został staw, który służy jako lustrzana powierzchnia podwajająca i odbijająca rozległą przestrzeń. Arsham chciał, aby goście mogli kontemplować akceptację przestrzeni i jej plastyczność, by zrozumieć relacje pomiędzy przestrzeniami. Rytm ścian odzwierciedla rozmieszczenie kolumn w obiekcie Palazzo, przyczyniając się do stworzenia atmosfery, która oddaje ruch lub przepływ.

- Przepływ wody spotykamy zarówno w przestrzeni ujemnej, jak i dodatniej, niezależnie od "funkcji" danej formy – mówi Daniel Arsham. – W instalacji Divided Layers, zwiedzający trafiają do samego wnętrza umywalki, wychodząc poza bycie zwykłymi użytkownikami przedmiotu o określonej funkcji.

Kohler i Arsham wykorzystują tę chwilę celebracji designu i sztuki, aby ogłosić wieloletnie partnerstwo, w ramach którego nadal eksplorować będą sztukę za pośrednictwem form i funkcji. Kohler z dumą kontynuuje tradycje marki w zakresie promowania sztuki.

Ponadto, aby uczcić Milan Design Week, Kohler przekazał fundusze na projekty WASH organizowane przez Water Mission w Indonezji, które pomagają zapewnić bezpieczną wodę i urządzenia sanitarne nawet dla 10 tys. ludzi w obrębie 15 przedsięwzięć realizowanych w 2022 r. Dzięki wywierającym wpływ na branżę produktom i inspirującym partnerstwom, platforma Kohler o nazwie Believing in Better (Wierzymy w lepsze) dąży do poprawy jakości życia obecnego i przyszłych pokoleń poprzez design, jakość wykonania i innowacje.

Kohler zaprezentuje też swoje najnowsze globalne innowacje produktowe podczas targów Salone del Mobile w Hali 22 – stanowisko H15 H19.

Źródło: Kohler Co.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764