logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KOI Capital z agencją PR

  PR 12.07.2016, przeczytano 487 razy

Od początku lipca firma KOI Capital podjęła współpracę z agencją Good One PR. KOI Capital jest przedstawicielem biznesowym domu maklerskiego Lead Capital Markets Ltd. w Polsce, znanego pod nazwą handlową Trade.com. Do zadań agencji należy obsługa public relations firmy na polskim rynku, a także doradztwo w zakresie reklamy oraz działań CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koi-capital-z-agencja-pr,29255,artykul.html

KOI Capital umożliwia prowadzenie transakcji na międzynarodowych rynkach kapitałowych za pomocą internetowych platform inwestycyjnych Trade.com, dających dostęp do ponad 700 instrumentów finansowych, w tym par walutowych Forex oraz kontraktów na surowce, akcje, indeksy i obligacje.

Trade.com to jeden z największych i najszybciej rozwijających się brokerów na świecie,  oferujący handel na rynku Forex oraz instrumentów CFD m.in. za pomocą intuicyjnej oraz łatwej w obsłudze platformy MetaTrader 4.

W ramach działań PR, agencja Good One PR odpowiedzialna jest za PR produktowy, korporacyjny, doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku oraz reklamy. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
Perrier x Murakami już w Polsce
Nestlé Waters wprowadza na całym świecie, w tym w Polsce, limitowaną edycję kultowej marki wody mineralnej PERRIER, stworzoną we współpracy z ikonicznym artystą Takashi Murakami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764