logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki

  PR 14.10.2024, przeczytano 309 razy
ilustracjastrzałka

Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kojak-i-hudson-i-rex-bohaterami-kampanii-stopklatki,406095,artykul.html

Kampania reklamowa Stopklatki startuje 14 października i potrwa do końca miesiąca. Koncept kreatywny zbudowany jest wokół oferty programowej popołudniowego pasma kryminalnego stacji. Centralną pozycję zajmują w niej dwa tytuły: „Kojak” – jeden z najbardziej ikonicznych seriali telewizyjnych wszech czasów oraz „Hudson i Rex”, kanadyjska produkcja, która zyskała uznanie widzów i doczekała się aż 6 sezonów. Obydwa seriale widzowie mogą oglądać w popołudniowym paśmie kryminalnym Stopklatki od poniedziałku do piątku od godziny 16:00. To właśnie te tytuły zostały wykorzystane w kreacjach, m.in. w spotach reklamowych - jeden z nich można obejrzeć na kanale Stopklatki w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=b3bk_JaRnDc&ab_channel=Stopklatka.

Stale rozwijamy ofertę Stopklatki, jednego z naszych najważniejszych kanałów, odpowiadając tym samym na potrzeby widzów, jak również mając na celu przyciągnięcie nowej widowni. Stopklatka jest kanałem rozrywkowym, przeznaczonym dla szerokiego grona odbiorców, a wśród nich mamy również fanów seriali kryminalnych. Wzmacniając popołudniowe pasmo kryminalne stacji mamy nadzieję, że jeszcze lepiej wpasujemy się w gusta lokalnej widowi. Kultowy „Kojak” czy przygody „Hudsona i Rexa” z pewnością nam w tym pomogą.” - mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International. 

Główne działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, prasę i digital, jak również autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Kampanię wspierają działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona inhouse przy wsparciu Havas Play, za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media.

Włączając „Kojaka” widzowie mogą ponownie przenieść się do lat 70., kiedy o porządek na ulicach Nowego Jorku dbał nieustraszony i charyzmatyczny detektyw Theo Kojak. Z kolei „Hudson i Rex” to ekscytujące przygody wyjątkowego policyjnego duetu - detektywa Charlie Hudsona i jego wiernego, psiego partnera Rexa, którzy wspólnie rozwiązują kryminalne zagadki. Obydwa seriale można obejrzeć w Stopklatce w paśmie kryminalnym od poniedziałku do piątku od godziny 16.00 do 18:00.

Źródło: Grupa Kino Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głos marki i piosenka MediaMarkt
MediaMarktSaturn wprowadza kompleksowy branding audio, który uzupełnia design i wzmacnia pozycjonowanie marki
Firma TEBA, dostawca ploterów z 35-letnim doświadczeniem na rynku, wraz z firmą Mimaki Europe, liderem w dziedzinie cyfrowych drukarek atramentowych, organizują Dni Otwarte w dniach 4-6 grudnia w Natolinie k. Łodzi. Tematem przewodnim będzie prezentacja innowacyjnej technologii druku transferowego atramentami pigmentowymi na tekstyliach TRAPIS (Transfer Pigment System). Będzie to...
Targi RetailShow2024 - 20-21 listopada w Centrum EXPO XX
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze...
Child grooming w sieci - kampania edukacyjna
W dobie powszechnego dostępu do internetu dzieci narażone są na różne niebezpieczne pułapki, w tym child grooming – zjawisko, które polega na nawiązywaniu kontaktu przez dorosłych z zamiarem wykorzystania seksualnego. To działania, które mogą zaczynać się bardzo niewinnie – od zwykłej rozmowy, przez „przyjazne” wsparcie emocjonalne, aż...
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB podjął decyzję o powołaniu Rady ds. loterii promocyjnych i audioteksowych. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie ekspertów i wypracowanie standardów rynkowych w obszarze, który ma istotne znaczenie w działaniach marketingowych wielu marek i firm na polskim rynku..
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764