logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koji Miyao: nowy President of Ricoh Graphic Communications Business Unit

  PR 11.01.2023, przeczytano 7626 razy
ilustracja

Koji Miyao otrzymał nominację na stanowisko President of the Ricoh Graphic Communications (RGC) Business Unit w Ricoh Company, Ltd. Obowiązki pełni od 1 stycznia 2023 r., a zastąpił w tej roli Sergio Kato.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koji-miyao%3A-nowy-president-of-ricoh-graphic-communications-business-unit,398598,artykul.html

Koji jest związany z Ricoh od 22 lat. W ciągu tego czasu pełnił wiele znaczących ról w firmie, ostatnio jako General Manager, Business Management Division, Ricoh Graphic Communications.

Koji Miyao rozpoczął pracę w  Ricoh Company, Ltd. w 2000 r., w tym czasie odpowiadał za marketing na światowych rynkach najwyższego segmentu modeli kolorowych laserowych urządzeń drukujących. 6 lat później dołączył do Ricoh Americas Corporation jako Director of Business Development. Na tym stanowisku kierował rozwojem sprzedaży urządzeń drukujących w kanale dystrybucyjnym z segmentu IT. W późniejszym czasie jako Marketing Director zajmował się drukiem mobilnym i z chmury oraz urządzeniami wykorzystywanymi do druku w medycynie.

W 2014 roku powrócił do Japonii i objął stanowisko General Manager of the Office Printing Division. W 2018 roku został powołany na Chairman and President of Ricoh China. Pod jego przywództwem chiński oddział przez trzy lata z rzędu osiągnął najwyższy zysk w swojej historii.  

- Jestem bardzo dumny z nowej roli, jaką będę pełnił w Ricoh Company, Ltd. Cieszę się, że będę mógł uczestniczyć w rozwoju naszych usług i rozwiązań dla druku komercyjnego, produkcyjnego oraz korporacyjnego. Cały nasz zespół stale pracuje nad tym, aby Klienci mogli osiągać jak najlepsze wyniki, dzięki rozwiązaniom Ricoh – powiedział Koji Miyao.

- Wierzę w to, że dzięki Koji, Ricoh wyniesie na jeszcze wyższy poziom swoją innowacyjność i dbałość o klienta. Jest on inspirującym liderem, dzięki któremu nasza oferta będzie się rozwijać. W Europie nadal będziemy koncentrować  się na tym, aby pomagać naszym Klientom z branż druku komercyjnego, produkcyjnego i korporacyjnego w dostosowywaniu się do działania w tych nieprzewidywalnych czasach – dodał Eef de Ridder, Vice President, Graphic Communications w Ricoh Europe.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764