logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koji Miyao: nowy President of Ricoh Graphic Communications Business Unit

  PR 11.01.2023, przeczytano 7524 razy
ilustracja

Koji Miyao otrzymał nominację na stanowisko President of the Ricoh Graphic Communications (RGC) Business Unit w Ricoh Company, Ltd. Obowiązki pełni od 1 stycznia 2023 r., a zastąpił w tej roli Sergio Kato.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koji-miyao%3A-nowy-president-of-ricoh-graphic-communications-business-unit,398598,artykul.html

Koji jest związany z Ricoh od 22 lat. W ciągu tego czasu pełnił wiele znaczących ról w firmie, ostatnio jako General Manager, Business Management Division, Ricoh Graphic Communications.

Koji Miyao rozpoczął pracę w  Ricoh Company, Ltd. w 2000 r., w tym czasie odpowiadał za marketing na światowych rynkach najwyższego segmentu modeli kolorowych laserowych urządzeń drukujących. 6 lat później dołączył do Ricoh Americas Corporation jako Director of Business Development. Na tym stanowisku kierował rozwojem sprzedaży urządzeń drukujących w kanale dystrybucyjnym z segmentu IT. W późniejszym czasie jako Marketing Director zajmował się drukiem mobilnym i z chmury oraz urządzeniami wykorzystywanymi do druku w medycynie.

W 2014 roku powrócił do Japonii i objął stanowisko General Manager of the Office Printing Division. W 2018 roku został powołany na Chairman and President of Ricoh China. Pod jego przywództwem chiński oddział przez trzy lata z rzędu osiągnął najwyższy zysk w swojej historii.  

- Jestem bardzo dumny z nowej roli, jaką będę pełnił w Ricoh Company, Ltd. Cieszę się, że będę mógł uczestniczyć w rozwoju naszych usług i rozwiązań dla druku komercyjnego, produkcyjnego oraz korporacyjnego. Cały nasz zespół stale pracuje nad tym, aby Klienci mogli osiągać jak najlepsze wyniki, dzięki rozwiązaniom Ricoh – powiedział Koji Miyao.

- Wierzę w to, że dzięki Koji, Ricoh wyniesie na jeszcze wyższy poziom swoją innowacyjność i dbałość o klienta. Jest on inspirującym liderem, dzięki któremu nasza oferta będzie się rozwijać. W Europie nadal będziemy koncentrować  się na tym, aby pomagać naszym Klientom z branż druku komercyjnego, produkcyjnego i korporacyjnego w dostosowywaniu się do działania w tych nieprzewidywalnych czasach – dodał Eef de Ridder, Vice President, Graphic Communications w Ricoh Europe.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga z nową odsłoną kampanii „Smakuje w całej Polsce”
7 października JBB Bałdyga startuje z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją znani kucharze - bracia Budnik.
Kampania z okazji 465 lat Poczty Polskiej
Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej z okazji 465 lat istnienia. Kampanię pod hasłem „Wczoraj. Dziś. Jutro” przygotowała agencja Ancymony.
Agencja Change Serviceplan z pierwszą kampanią dla Ariston Polska
Pod koniec września br. wystartowała kampania "Ciepło, cieplej, Ariston". Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez agencję Change Serviceplan (Group One) dla Ariston Polska po wygranym przetargu na obsługę marki. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 roku.
Tylko nowym klientem Lepont
Z końcem sierpnia Lepont rozpoczął współpracę z Tylko - marką meblową, która swoim zindywidualizowanym podejściem rzuciła wyzwanie całej branży. Do zadań agencji należy launch komunikacji na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR, influencer marketing oraz działania z zakresu brand experience.
Kampania promująca segregację odpadów w galeriach NEPI Rockcastle
O segregacji odpadów mówi się od lat, ale wciąż jest to duży problem. Wątpliwości nie tylko budzi to, co i gdzie powinno być wyrzucone, lecz także to, co dzieje się ze śmieciami po ich odbiorze. Brakuje odpowiednich oznaczeń, wciąż pojawia się wiele błędów w komunikacji dotyczącej właściwej segregacji. Dlatego też 5 października, NEPI Rockcastle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764