logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koka Skowrońska i Hosanna Salamon – nowy team kreatywny w Plej

  PR 13.02.2019, przeczytano 807 razy

Do Kreacji Plej, kierowanej przez creative directora Barta Białego, z fasonem dołącza właśnie team kreatywny: Koka Skowrońska jako senior copywriter i Hosanna Salamon jako senior art director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koka-skowronska-i-hosanna-salamon-%E2%80%93-nowy-team-kreatywny-w-plej,381217,artykul.html

Koka i Hosanna tworzyły team w Lubię to! linked by Isobar. Ich drogi rozeszły się na dwa lata, gdy Koka przeszła do SHOOTME Visual Artists, a Hosanna do VML.

Koka swoje kreatywne umiejętności rozwijała m.in. w Lubię to! Linked by Isobar, MEC i SHOOTME Visual Artists. Wśród marek, które wspierała myślą i słowem są między innymi Virgin Mobile, H&M, See&Say, Reebok, Diverse, Winiary, Honor i SHOOTME Visual Artists. Jako zwyciężczyni (w teamie z Joanną Wojniłko) eliminacji Young Creatives Cannes, reprezentowała Polskę w światowym finale Young Lions.

Hosanna przez ostatnie lata związana z agencjami Lubię to! linked by Isobar i VML. Wygrywała przetargi, zdobywała nagrody i realizowała kampanie dla takich marek jak Adidas, Reebok, Mazda, Virgin Mobile, Żywiec, Grolsch czy Showmax.

Po 2 latach nadszedł czas na wspólny powrót do gry, tym razem w kreatywnym ekosystemie agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764