logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koktajl wiedzy i wrażeń. Co pokażą wystawcy Reklama360?

   25.09.2015, przeczytano 1650 razy
ilustracjastrzałka

Według organizatorów, tak różnorodnej prezentacji nowości, produktów, ofert specjalnych, innowacyjnych rozwiązań i technologicznych nowinek podczas targów reklamy w Poznaniu jeszcze nie było. Wisienką na torcie ma być Golden Marketing Conference z Hatalską, Tkaczykiem i Wawrzyniakiem na czele.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koktajl-wiedzy-i-wrazen.-co-pokaza-wystawcy-reklama360,26070,artykul.html

Nowe wrażenia w strefie DRUKU 3D

Zwiedzający zapoznają się w jej obrębie z najnowszymi osiągnięciami technologii druku 3D. Łatwy i niezawodny sposób, by drukować wysokiej jakości szczegółowe modele 3D w zaciszu własnego biura – zaprezentuje firma 3DKreator. Pokaże urządzenie do druku 3D niewymagające podłączania się do komputera, a fotorealistyczne wydruki powstaną w mgnieniu oka dzięki maksymalnie szybkiej głowicy drukującej z prędkością do 130mm/s. Zespół z 3D Printers przedstawi urządzenie HBOT 3D służące do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybkie wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii. Firma DRAFT z kolei zaprezentuje ZortraxM200 – drukarkę 3D służącą do prototypowania i tworzenia różnorodnych i trójwymiarowych modeli. Może być stosowana w koncepcji elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, a także przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych.

Pierwsze, jedyne, unikatowe

O ciekawych i swobodnych możliwościach przestrzeni targowej, wysp reklamowych, stoisk sklepowych i wnętrz będzie można posłuchać na stoisku AdSystem, który zaprezentuje swój unikalny i nowatorski system MFrame.

Targi REKLAMA360 będą gościć najszybciej rozwijający się bank zdjęć Rotality – Free na świecie. Bank proponuje miliony zdjęć najwyższej jakości, filmów i plików prasowych. Posiada światowe kolekcje liderów współczesnej fotografii.

Cięcie, grawerowanie i znakowanie różnych materiałów? Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie systemów laserowych, zamknięte w przyjaznych dla użytkownika, wielozadaniowych, małogabarytowych i niedrogich systemach zaprezentuje Fastcom.

Pierwszą na rynku stację roboczą, niczym nie ustępującą komputerom stacjonarnym, pochwali się Hyperbook. Będzie można również przejść do wirtualnej rzeczywistości dzięki hełmowi Oculus Rift. Wycieczka kolejką górską, do domu strachów, czy przechadzka po malowniczej dżungli – to jedyny dylemat, jaki może towarzyszyć odwiedzającym stoisko firmy Hyperbook.

Pierwsza w Polsce multi drukarnia on-line otworzy swe podwoje na stoisku OpenPrint.pl. Podczas targów dostępny będzie także kompleksowy serwis kawowy – shoppo.pl. Współpracuje on z wieloma palarniami, które dostarczają kawę w praktycznie każdej możliwej formie. Oprócz stylowych zestawów upominkowych z markowymi włoskimi produktami, oferuje także spersonalizowane paczki kawy w niewielkich ilościach, co jest idealnym pomysłem na gadżet reklamowy lub prezent dla klientów i pracowników.

Co jeszcze zaoferują wystawcy targów REKLAMA360? Toys for Boys zaprosi na… Perfect Drink – zestaw startowy z aplikacją z recepturami klasycznymi i awangardowymi do pysznych drinków, dzięki którym każde przyjęcie zamieni się w szampańską zabawę.


Równolegle z targami REKLAMA360 odbędzie się pierwsza w Polsce, jedyna w pełni biznesowa konferencja skierowana do top managementu, kadry zarządzającej  i pracowników działów marketingu wyższego szczebla, podczas której wystąpią eksperci polskiego marketingu, a wśród nich: Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk i Michał Wawrzyniak.

Więcej informacji na temat wydarzeń znaleźć można na stronie www.reklama360.eu oraz www.goldenmarketing.pl

targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764