logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koktajl wiedzy i wrażeń. Co pokażą wystawcy Reklama360?

   25.09.2015, przeczytano 2630 razy
ilustracjastrzałka

Według organizatorów, tak różnorodnej prezentacji nowości, produktów, ofert specjalnych, innowacyjnych rozwiązań i technologicznych nowinek podczas targów reklamy w Poznaniu jeszcze nie było. Wisienką na torcie ma być Golden Marketing Conference z Hatalską, Tkaczykiem i Wawrzyniakiem na czele.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koktajl-wiedzy-i-wrazen.-co-pokaza-wystawcy-reklama360,26070,artykul.html

Nowe wrażenia w strefie DRUKU 3D

Zwiedzający zapoznają się w jej obrębie z najnowszymi osiągnięciami technologii druku 3D. Łatwy i niezawodny sposób, by drukować wysokiej jakości szczegółowe modele 3D w zaciszu własnego biura – zaprezentuje firma 3DKreator. Pokaże urządzenie do druku 3D niewymagające podłączania się do komputera, a fotorealistyczne wydruki powstaną w mgnieniu oka dzięki maksymalnie szybkiej głowicy drukującej z prędkością do 130mm/s. Zespół z 3D Printers przedstawi urządzenie HBOT 3D służące do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybkie wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii. Firma DRAFT z kolei zaprezentuje ZortraxM200 – drukarkę 3D służącą do prototypowania i tworzenia różnorodnych i trójwymiarowych modeli. Może być stosowana w koncepcji elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, a także przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych.

Pierwsze, jedyne, unikatowe

O ciekawych i swobodnych możliwościach przestrzeni targowej, wysp reklamowych, stoisk sklepowych i wnętrz będzie można posłuchać na stoisku AdSystem, który zaprezentuje swój unikalny i nowatorski system MFrame.

Targi REKLAMA360 będą gościć najszybciej rozwijający się bank zdjęć Rotality – Free na świecie. Bank proponuje miliony zdjęć najwyższej jakości, filmów i plików prasowych. Posiada światowe kolekcje liderów współczesnej fotografii.

Cięcie, grawerowanie i znakowanie różnych materiałów? Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie systemów laserowych, zamknięte w przyjaznych dla użytkownika, wielozadaniowych, małogabarytowych i niedrogich systemach zaprezentuje Fastcom.

Pierwszą na rynku stację roboczą, niczym nie ustępującą komputerom stacjonarnym, pochwali się Hyperbook. Będzie można również przejść do wirtualnej rzeczywistości dzięki hełmowi Oculus Rift. Wycieczka kolejką górską, do domu strachów, czy przechadzka po malowniczej dżungli – to jedyny dylemat, jaki może towarzyszyć odwiedzającym stoisko firmy Hyperbook.

Pierwsza w Polsce multi drukarnia on-line otworzy swe podwoje na stoisku OpenPrint.pl. Podczas targów dostępny będzie także kompleksowy serwis kawowy – shoppo.pl. Współpracuje on z wieloma palarniami, które dostarczają kawę w praktycznie każdej możliwej formie. Oprócz stylowych zestawów upominkowych z markowymi włoskimi produktami, oferuje także spersonalizowane paczki kawy w niewielkich ilościach, co jest idealnym pomysłem na gadżet reklamowy lub prezent dla klientów i pracowników.

Co jeszcze zaoferują wystawcy targów REKLAMA360? Toys for Boys zaprosi na… Perfect Drink – zestaw startowy z aplikacją z recepturami klasycznymi i awangardowymi do pysznych drinków, dzięki którym każde przyjęcie zamieni się w szampańską zabawę.


Równolegle z targami REKLAMA360 odbędzie się pierwsza w Polsce, jedyna w pełni biznesowa konferencja skierowana do top managementu, kadry zarządzającej  i pracowników działów marketingu wyższego szczebla, podczas której wystąpią eksperci polskiego marketingu, a wśród nich: Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk i Michał Wawrzyniak.

Więcej informacji na temat wydarzeń znaleźć można na stronie www.reklama360.eu oraz www.goldenmarketing.pl

targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764