logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja Blikomanii wsparta kampanią

  PR 15.04.2024, przeczytano 339 razy
ilustracjastrzałka

15 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. W losowaniu o jeden z 70 diamentów lub czeki o wartości 200 i 400 zł może wziąć udział każdy użytkownik BLIKA. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl. Wszystkim uczestnikom przysługuje dodatkowo nagroda gwarantowana. Tegoroczną loterię wspiera 19 banków, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. BLIKOMANIA 2024 potrwa do 23 czerwca 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-blikomanii-wsparta-kampania,403849,artykul.html

BLIKOMANIA cieszy się stale rosnącą popularnością, podobnie jak sam BLIK – metoda płatności, której używa już blisko 16 mln Polaków. W 2023 roku zrealizowali oni blisko 1,8 mld transakcji o wartości około ćwierć biliona złotych. W loterii każdy użytkownik: nowy i obecny ma szansę na wygraną. Wystarczy poprawnie zarejestrować się na stronie blikomania.pl i zrealizować transakcję rejestracyjną o wartości 1 zł, co jest możliwe za pośrednictwem integratora płatności Tpay. Każda taka wpłata zasili konto Fundacji Uniwersytet Dzieci i zostanie przeznaczona na realizację działań edukacyjnych skierowanych do dzieci, nauczycieli i osób starszych dotyczących m.in. bezpieczeństwa w sieci.

W tej edycji na zarejestrowanych uczestników czeka 70 nagród głównych, w postaci diamentów oraz 8,4 tys. czeków o wartości 200 i 400 zł. Regularne korzystanie z usług BLIKA – płatności za pomocą kodu, przelewów na telefon czy wpłat i wypłat w bankomacie – zwiększa szansę na wygranie czeku w wysokości 200 zł. Z kolei czek na kwotę 400 zł mogą wylosować w loterii ci użytkownicy, którzy będą płacić BLIKIEM zbliżeniowym. Pula wszystkich wygranych wynosi ponad 3 mln zł. Dodatkowo wszystkim uczestnikom przysługuje nagroda gwarantowana w postaci 1000 GB na 30 dni w ofercie na kartę Plusa lub Plusha oraz pakiet Start na 30 dni w serwisie streamingowym od Polsat Box Go.

Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinie i mediach społecznościowych. Główne role w spotach BLIKOMANII 2024 zagrali aktorzy Michał Czernecki i Mila Jankowska. Wraz z nimi przenosimy się do świata „Baśni 1001 nocy”, konkretnie do opowieści o Alibabie i jego kompanach. Bohaterowie starają dostać się do skarbca pełnego diamentów, ale niestety nie pamiętają jak brzmi hasło, które może otworzyć jego wrota. „Selerze, otwórz się” a może… „Semaforze, otwórz się”? Na szczęście ludzie Ery BLIKA nie muszą znać tajemnego zaklęcia, by się wzbogacić. Wystarczy korzystać z BLIKA tak, jak się lubi i grać o prawdziwe diamenty, a także pieniądze.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów agencja Spark Foundry. Od strony organizacyjnej wspiera BLIKA agencja Motivation Direct.

Źródło: Polski Standard Płatności

Dodatkowe informacje:

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie praktycznie każdy z klientów krajowych instytucji płatniczych oferujących aplikację mobilną. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764