logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja KTR After Hours odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland

  PR 07.06.2023, przeczytano 646 razy
ilustracjastrzałka

Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-ktr-after-hours--odbyla-sie-w-siedzibie-vmlyandr-poland,400323,artykul.html

Podczas KTR After Hours + VMLY&R wystąpili Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer i Co-CEO w VMLY&R France oraz Piotr Osiński, Executive Creative Director VMLY&R Poland.

Dimitri Guerassimov opowiedział o tym, jak tworzyć kreatywne prace nagrodowe i podzielił się swoim bogatym doświadczeniem, które zaowocowało dotychczas przeszło 600 nagrodami branżowymi, w tym ponad 60 Lwami i trzema Grand Prix w Cannes. Z kolei Piotr Osiński, tegoroczny juror w Cannes oraz zdobywca złotego medalu w Young Creatives Cyber, poruszył temat współpracy pomiędzy youngami i seniorami w branży kreatywnej. Po wystąpieniach odbyło się after party KTR After Hours, które było okazją do porozmawiania z prelegentami o ich doświadczeniach w branży kreatywnej.

KTR After Hours to organizowany przez Klub Twórców Reklamy cykl nieformalnych spotkań dla branży kreatywnej z udziałem zagranicznych gości specjalnych. To przestrzeń do spotkań uczestników Young Creatives, KTR, Innovation oraz okazja do wymiany doświadczeń.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764