logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja loterii podkapslowej Harnaś

  PR 06.02.2023, przeczytano 1643 razy
ilustracjastrzałka

Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie nagród w kultowej loterii podkapslowej marki Harnaś. W sklepach w całej Polsce po raz kolejny dostępne są promocyjne puszki i butelki piwa Harnaś. Wygranej należy szukać pod kapslami i zawleczkami aż do 30 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-loterii-podkapslowej-harnas,398882,artykul.html

Tegoroczna loteria podkapslowa jest najdłuższą w historii marki i trwać będzie aż 10 miesięcy. Towarzyszy jej hasło – Kup piwo i wygraj kolejne! Mechanizm promocji jest prosty: wystarczy kupić piwo Harnaś w promocyjnej butelce lub puszce i zajrzeć pod kapsel albo zawleczkę. Te, które informują o wygranej hasłem Harnaś 4-pak 2023 lub Harnaś 2023, można wymienić na nagrody w sklepach biorących udział w akcji. Do zdobycia są 4-paki lub pojedyncze piwa w puszce 0,5 l marki Harnaś Jasne Pełne.

– To już 16. rok z rzędu, kiedy organizujemy loterię podkapslową, w której do wygrania są piwa kultowej marki Harnaś. Od pierwszej edycji taka forma aktywacji konsumentów cieszy się wśród naszych fanów bardzo pozytywnym odbiorem. Dzisiaj śmiało mogę powiedzieć, że stała się ona tradycją, którą kontynuujemy – mówi Antoni Wróbel, Brand Manager marki Harnaś.

Promocja potrwa od 1 lutego do 30 listopada 2023. Loterii towarzyszy kampania telewizyjna „Miliony piw do złapania” emitowana w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizji. Ponadto loterię Harnasia wspierać będą działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764