Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie nagród w kultowej loterii podkapslowej marki Harnaś. W sklepach w całej Polsce po raz kolejny dostępne są promocyjne puszki i butelki piwa Harnaś. Wygranej należy szukać pod kapslami i zawleczkami aż do 30 listopada br.
Tegoroczna loteria podkapslowa jest najdłuższą w historii marki i trwać będzie aż 10 miesięcy. Towarzyszy jej hasło – Kup piwo i wygraj kolejne! Mechanizm promocji jest prosty: wystarczy kupić piwo Harnaś w promocyjnej butelce lub puszce i zajrzeć pod kapsel albo zawleczkę. Te, które informują o wygranej hasłem Harnaś 4-pak 2023 lub Harnaś 2023, można wymienić na nagrody w sklepach biorących udział w akcji. Do zdobycia są 4-paki lub pojedyncze piwa w puszce 0,5 l marki Harnaś Jasne Pełne.
– To już 16. rok z rzędu, kiedy organizujemy loterię podkapslową, w której do wygrania są piwa kultowej marki Harnaś. Od pierwszej edycji taka forma aktywacji konsumentów cieszy się wśród naszych fanów bardzo pozytywnym odbiorem. Dzisiaj śmiało mogę powiedzieć, że stała się ona tradycją, którą kontynuujemy – mówi Antoni Wróbel, Brand Manager marki Harnaś.
Promocja potrwa od 1 lutego do 30 listopada 2023. Loterii towarzyszy kampania telewizyjna „Miliony piw do złapania” emitowana w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizji. Ponadto loterię Harnasia wspierać będą działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz w mediach społecznościowych.
Źródło: Carlsberg Polska
Dobrze, że kody są na spodzie kapsla a nie dnie butelki, można zagrać bez konieczności picia...
ale skoro można wygrać wyłącznie kolejne to coś...
... no właśnie. To znaczy że ta akcja nie jest adresowana do tych co nie chcą wypić tego czegoś. Po prostu.
Czyli do kogo jest skierowana na Signs?
Nie prowadzimy loterii konsumenckiej dla tej marki.
Ale do której części grupy docelowej Signs jest skierowana informacja o tym, że jakaś firma w zamian za zakup butelki sików, oferuje możliwość otrzymania za darmo drugiej butelki sików?
Którą część swojej grupy docelowej Signs tak nisko ocenia?
Do tej zainteresowanej przedsięwzięciami komunikacyjnymi i działaniami reklamowymi.
Ale w materiale nie ma ani słowa o tych aspektach akcji, które mogłoby zainteresować branżę.
Jest sucha informacja siki za siki.
|Czyli masz swoich odbiorców za idiotów?
A jakich informacji Ci zabrakło? Chętnie zwrócimy się do Carlsberga o ich uzupełnienie.
Na kogo wystawić rachunek za konsultacje?
Na Carslberga poprosimy.