logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja loterii podkapslowej Harnaś

  PR 06.02.2023, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie nagród w kultowej loterii podkapslowej marki Harnaś. W sklepach w całej Polsce po raz kolejny dostępne są promocyjne puszki i butelki piwa Harnaś. Wygranej należy szukać pod kapslami i zawleczkami aż do 30 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-loterii-podkapslowej-harnas,398882,artykul.html

Tegoroczna loteria podkapslowa jest najdłuższą w historii marki i trwać będzie aż 10 miesięcy. Towarzyszy jej hasło – Kup piwo i wygraj kolejne! Mechanizm promocji jest prosty: wystarczy kupić piwo Harnaś w promocyjnej butelce lub puszce i zajrzeć pod kapsel albo zawleczkę. Te, które informują o wygranej hasłem Harnaś 4-pak 2023 lub Harnaś 2023, można wymienić na nagrody w sklepach biorących udział w akcji. Do zdobycia są 4-paki lub pojedyncze piwa w puszce 0,5 l marki Harnaś Jasne Pełne.

– To już 16. rok z rzędu, kiedy organizujemy loterię podkapslową, w której do wygrania są piwa kultowej marki Harnaś. Od pierwszej edycji taka forma aktywacji konsumentów cieszy się wśród naszych fanów bardzo pozytywnym odbiorem. Dzisiaj śmiało mogę powiedzieć, że stała się ona tradycją, którą kontynuujemy – mówi Antoni Wróbel, Brand Manager marki Harnaś.

Promocja potrwa od 1 lutego do 30 listopada 2023. Loterii towarzyszy kampania telewizyjna „Miliony piw do złapania” emitowana w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizji. Ponadto loterię Harnasia wspierać będą działania promocyjne w punktach sprzedaży oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dobrze, że kody są na spodzie kapsla a nie dnie butelki, można zagrać bez konieczności picia...
ale skoro można wygrać wyłącznie kolejne to coś...

avatar użytkownika
,

... no właśnie. To znaczy że ta akcja nie jest adresowana do tych co nie chcą wypić tego czegoś. Po prostu.  

,

Czyli do kogo jest skierowana na Signs?  

avatar użytkownika
,

Nie prowadzimy loterii konsumenckiej dla tej marki.   

,

Ale do której części grupy docelowej Signs jest skierowana informacja o tym, że jakaś firma w zamian za zakup butelki sików, oferuje możliwość otrzymania za darmo drugiej butelki sików?

Którą część swojej grupy docelowej Signs tak nisko ocenia?
  

avatar użytkownika
,

Do tej zainteresowanej przedsięwzięciami komunikacyjnymi i działaniami reklamowymi.  

,

Ale w materiale nie ma ani słowa o tych aspektach akcji, które mogłoby zainteresować branżę.
Jest sucha informacja siki za siki.

|Czyli masz swoich odbiorców za idiotów?
  

avatar użytkownika
,

A jakich informacji Ci zabrakło? Chętnie zwrócimy się do Carlsberga o ich uzupełnienie.  

,

Na kogo wystawić rachunek za konsultacje?  

avatar użytkownika
,

Na Carslberga poprosimy.  

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764