logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna edycja plebiscytu „#Nieustraszona w pracy 2023”

  PR 04.11.2023, przeczytano 681 razy
ilustracjastrzałka

4. edycja całorocznego projektu “#Nieustraszona w pracy” jest poświęcona tematowi miejsca kobiet w “męskich profesjach”. Zwieńczeniem akcji jest plebiscyt oraz gala, na której zostaną ogłoszone wyniki.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-edycja-plebiscytu-_nieustraszona-w-pracy-2023_,401942,artykul.html

Kobiety walczą o równość już od prawie 200 lat, osiągając sukcesy w realizacji wielu ważnych postulatów, jednak dążenia do równouprawnienia wymagają od społeczeństwa jeszcze dużo pracy i zaangażowania. Kobiety nadal zarabiają średnio mniej niż mężczyźni i nieraz muszą udowadniać więcej, by awansować na wyższe stanowisko. W zawodach stereotypowo postrzeganych jako męskie, jest to szczególnie trudne i wymagające niezwykłej determinacji. 

Tegoroczna edycja projektu “#Nieustraszona w pracy” jest poświęcona właśnie kobietom, które z powodzeniem rozwijają karierę w zdominowanym przez mężczyzn świecie. Programistki, chirurżki, kobiety-marynarze czy sportowe sędzie - Polki śmiało wkraczają na terytorium “męskich” profesji, napotykając jednak specyficzne trudności. Plebiscyt wyłoni dwie niezwykłe kobiety, które łamią stereotypy i wbrew utartym konwenansom osiągają sukcesy. Wśród kandydatek do tego tytułu są między innymi: piłkarska sędzia asystentka, kobieta marynarz, chirurżka i właścicielka kopalni złota. 

Plebiscyt potrwa do 26 listopada br. Spośród trzynastu nominowanych “#Nieustraszoną w pracy” wybierze osobno kapituła oraz czytelniczki i czytelnicy “Wysokich Obcasów” - głos na ulubioną Nieustraszoną można oddać na stronie www.wysokieobcasy.pl/akcje-specjalne/7,174513,30293066,przedstawiamy-polki-w-tzw-meskich-zawodach-i-oglaszamy-plebiscyt.html. Na łamach tygodnika i w jego serwisie przedstawiane są sylwetki kandydatek, a 15 grudnia w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się gala i ogłoszenie wyniku plebiscytu. Laureatki otrzymają - poza tytułem - statuetkę oraz możliwość wyboru fundacji wspierającej kobiety, na rzecz której zostanie przekazana darowizna pieniężna. 

Artykuły związane z projektem: www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/0,114019.html?tag=nieustraszona+w+pracy

Webinary z cyklu “Akademia Nieustraszonej w pracy”: www.wysokieobcasy.pl/akcje-specjalne/0,179196.html.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apel w sprawie ustawy o prawie autorskim w świecie cyfrowym
Jako kierujący mediami redaktorki i redaktorzy zebrani w Radzie Polskich Mediów apelujemy do senatorek i senatorów RP o przyjęcie takich poprawek do ustawy o prawie autorskim, które pozwolą na partnerskie rozmowy z koncernami technologicznymi o sprawiedliwym podziale zysków wynikających z pracy naszych dziennikarek i dziennikarzy.
G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  
Toya: Pakiet Olimpijski z dostępem do ośmiu kanałów Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i TOYA połączyły siły i nawiązały współpracę w zakresie transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W ramach umowy klienci operatora zyskają dostęp do ośmiu okazjonalnych kanałów Eurosportu, które będą w całości poświęcone wydarzeniom sportowym w Paryżu.
Biedronka wspiera prasę drukowaną
Rynek prasy drukowanej stoi w obliczu wyzwań związanych ze zmianą sposobów konsumpcji treści przez czytelników. Jednak w Polsce cały czas istnieje duża liczba czytelników, którzy nie wyobrażają sobie początku dnia bez lektury ich ulubionej gazety. Sieć Biedronka doskonale to rozumie i stale zwiększa liczbę placówek, gdzie można zakupić prasę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764