logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna kampania PH Matarnia z mieszkańcami Trójmiasta

  PR 11.04.2018, przeczytano 599 razy
ilustracjastrzałka

Po raz 10. Park Handlowy Matarnia zorganizował konkurs, w którym poszukiwał wśród mieszkańców Gdańska i okolic twarzy do wiosennej kampanii. W całym Trójmieście pojawiły się billboardy i plakaty z Justyną, Grzegorzem i Ignasiem – tegorocznymi zwycięzcami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-kampania-ph-matarnia-z-mieszkancami-trojmiasta,36115,artykul.html

Tematyką jubileuszowej edycji konkursu oraz kampanii jest aktywność. Przez miesiąc centrum zbierało na Facebooku zdjęcia aktywnych rodzin. Spośród ponad siedemdziesięciu zgłoszeń wybrano dwanaście, a rodziny zaproszono na próbne zdjęcia. Najlepiej poradzili sobie Justyna, Grzegorz i czteroletni Ignaś, którzy na sesję zdjęciową polecieli z Parkiem Handlowym Matarnia do Hiszpanii.

Kampania centrum „Wiosenna Energia. Mamy to!” widoczna jest na billboardach, citylightach, w komunikacji miejskiej, w prasie oraz w internecie. Za koordynację projektu po raz kolejny odpowiadała agencja Personal PR. Zdjęcia zrealizował A12 Team, stylizacje przygotowała stylistka centrum, Dorota Florek.

Źródło: PH Matarnia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764