Po raz 10. Park Handlowy Matarnia zorganizował konkurs, w którym poszukiwał wśród mieszkańców Gdańska i okolic twarzy do wiosennej kampanii. W całym Trójmieście pojawiły się billboardy i plakaty z Justyną, Grzegorzem i Ignasiem – tegorocznymi zwycięzcami.
Tematyką jubileuszowej edycji konkursu oraz kampanii jest aktywność. Przez miesiąc centrum zbierało na Facebooku zdjęcia aktywnych rodzin. Spośród ponad siedemdziesięciu zgłoszeń wybrano dwanaście, a rodziny zaproszono na próbne zdjęcia. Najlepiej poradzili sobie Justyna, Grzegorz i czteroletni Ignaś, którzy na sesję zdjęciową polecieli z Parkiem Handlowym Matarnia do Hiszpanii.
Kampania centrum „Wiosenna Energia. Mamy to!” widoczna jest na billboardach, citylightach, w komunikacji miejskiej, w prasie oraz w internecie. Za koordynację projektu po raz kolejny odpowiadała agencja Personal PR. Zdjęcia zrealizował A12 Team, stylizacje przygotowała stylistka centrum, Dorota Florek.
Źródło: PH Matarnia