logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna nagroda dla Grupy Essilor Polska

  PR 10.12.2018, przeczytano 1105 razy
ilustracjastrzałka

Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Poland & Baltics w Grupie Essilor Polska otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku w kategorii zdrowie/farmacja. Nagrody przyznawane były w trakcie trwającego w dniach 4-5 grudnia Marketing & Sales Executive Summit 2018 – corocznego spotkania przedstawicieli sektora marketingu, sprzedaży, rozwiązań i technologii je wspierających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-nagroda-dla-grupy-essilor-polska,380476,artykul.html

Grupa Essilor Polska jest liderem na rynku soczewek okularowych. Poprzez działania marketingowe wspiera rozwój zarówno swoich spółek, jak i partnerów biznesowych oraz całego sektora optycznego. Doceniła to kapituła 8. Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, w którym nagrodzono osoby i zespoły realizujące szczególnie udane kampanie w 2017/18 r.

- Nasza strategia marketingowa zakłada rozwój całego sektora optycznego w Polsce. Realizując swoje działania, wspieramy też partnerów biznesowych, czyli salony optyczne i edukujemy klientów indywidualnych. Dzięki temu coraz więcej osób uświadamia sobie, że wybierając właściwe okulary, mogą lepiej widzieć i podnieść jakość swojego życia oraz postanawia skorzystać ze wsparcia profesjonalnych optyków. Nasz sektor ma ogromny potencjał rozwoju, a efekty które osiągamy i nagrody branżowe utwierdzają nas w przekonaniu, że warto kontynuować działania w obranym kierunku.  – mówi Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Poland & Baltics w Grupie Essilor Polska

Wśród działań realizowanych przez Grupę Essilor Polska można przytoczyć m.in. zakończoną w październiku tego roku kampanię „Czas na wzrok 40+”. Zakładała ona edukację społeczeństwa na temat prezbiopii - dolegliwości polegającej na starzeniu się oka, procesu nieuniknionego i zupełnie naturalnego, który można w prosty sposób złagodzić dobierając okulary progresywne. W akcję zaangażowało się ponad 2300 salonów optycznych.

Grupa Essilor Polska prowadzi również ogólnopolskie kampanie reklamowe soczewek progresywnych. Dzięki nim osiąga swoje cele biznesowe, jak i edukuje klientów indywidualnych oraz wspiera działalność niezależnych salonów optycznych. Spółki Grupy Essilor prowadą też wiele działań skierowanych bezpośrednio do partnerów. Obejmują one szkolenia, przekazywanie materiałów marketingowych i edukację w tematach związanych z obsługą klienta i najnowszymi trendami w branży optycznej.

Gala wręczenia nagród odbyła się 4 grudnia, w trakcie pierwszego dnia Marketing & Sales Executive Summit 2018. Podczas 8 edycji nagrodzone zostały zespoły marketingowe oraz ich liderzy w 24 kategoriach branżowych i specjalnych.

Źródło: Grupa Essilor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764