logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”

  PR 15.02.2024, przeczytano 1157 razy
ilustracja

Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-nominacja-dla-kampanii-_nic-co-ludzkie-nie-jest-nam-obce_,403122,artykul.html

Kreatywność i efektywność to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą dwie cechy: skuteczność oraz nieszablonowe podejście do komunikacji z wykorzystaniem wideo. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu kategoriach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br.

Kolejna nominacja dla “Nic co ludzkie nie jest nam obce” upewnia nas w tym, że kampanie społeczne Fundacji Avalon są niezwykle istotne dla społeczeństwa. Cieszymy się, że zmieniając wizerunek osób z niepełnosprawnościami, możemy być zauważeni w świecie marketingu. Nie zatrzymujemy się i stale rozwijamy naszą komunikację, aby była jak najbardziej atrakcyjna, edukacyjna i podążająca za trendami kampanii” 

Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.

Źródło: Fundacja Avalon

Dodatkowe informacje:

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 14 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 400 mln.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsiadło i FENOMEN – multidyscyplinarna platforma dla artystów
Kilka miesięcy temu Dawid Podsiadło ogłosił start swojego nowego festiwalu ZORZA, który połączy muzykę z innymi dziedzinami sztuki. Festiwal, który odbywa się w sześciu miastach w czasie nadchodzących wakacji. Bilety zostały całkowicie wyprzedane w pierwszych kilkunastu godzinach, oferując dwudniowe wydarzenia z zupełnie nowymi odsłonami doskonale znanych...
Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które...
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764