logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna nowość programowa w Hip Hop TV

  PR 27.10.2016, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

W każdą środę o godz. 18:00 Hip Hop TV nadaje nowy program „RELA[K]CJA, w którym jako prowadzący pojawią się: Tomasz Kleyff, dyrektor programowy stacji, znany jako Człowiek Nowej Ery, Maciej Gnatowski, czyli Wujek Samo Zło, oraz Filip „Rudanacja” Antonowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-nowosc-programowa-w-hip-hop-tv,30370,artykul.html

„RELA[K]CJA” to magazyn hiphopowy, w którym prezentowane są najciekawsze wydarzenia z Polski. W programie znajdują się m.in. relacje z festiwali, koncertów gwiazd zagranicznych, making ofy z planów klipów, skróty z bitew i pojedynków (breakdance, freestyle, graffiti jamy). W każdym odcinku prezentowane są także wywiady z artystami występującymi podczas danego wydarzenia, jak i fragmenty ich występów.

Program prowadzą naprzemiennie: Tomasz „CNE” Kleyff, dyrektor programowy kanału, raper i producent telewizyjny, raper Maciej „WSZ” Gnatowski i dziennikarz muzyczny Filip „Rudanacja” Antonowicz. Premierowy odcinek został wyemitowany na antenie stacji 26 października. Powtórki „RELA[K]CJA” oglądać można w czwartki o godz. 21:00, soboty o 14:00 i poniedziałki o 18:00.

„RELA[K]CJA” to kolejna propozycja programowa w Hip Hop TV. 21 października swoją premierę miała lista przebojów „Dycha sztosów”, którą prowadzi raper i freestyle’owiec Jakub „Flint” Nowak.

Źródło: Hip Hop TV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764