logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kampanii „Warto robić swoje” z ING

  PR 26.10.2020, przeczytano 214 razy

Nowa rzeczywistość wpłynęła na pozytywną zmianę naszych postaw w różnych obszarach. ING kibicuje tym zmianom. W najnowszym spocie, konsekwentnie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. A łatwiej robić swoje, gdy aplikacja Moje ING wspiera w systematycznym oszczędzaniu na wybrany cel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kampanii-_warto-robic-swoje_-z-ing,388954,artykul.html

- Z jednej strony Polacy obawiają się kryzysu gospodarczego, wzrostu bezrobocia i obniżenia poziomu życia, ale z drugiej chcą działać i stawiają na niezależność. W takiej sytuacji na znaczeniu coraz bardziej nabiera oszczędzanie. Obecnie aż 80% Polaków zamierza oszczędzać, a aż co trzeci trzydziestolatek chce oszczędzać więcej*. Nawyk oszczędzania buduje naszą niezależność, również finansową. W ING wspieramy takie postawy, zachęcamy do działania i robienia swojego. Dajemy konkretne narzędzia - bo łatwiej robić swoje, gdy mamy ogarnięte finanse a ING chce w tym aktywnie pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oszczędzanie daje poczucie niezależności finansowej od wszystkiego co dzieje się wokół. Dzięki temu możemy robić swoje, to w co wierzymy i co jest dla nas ważne. Tak jak bohaterka spotu, którą w robieniu swojego wspiera przyjazna aplikacja Moje ING – pomaga systematycznie oszczędzać na wybrany cel.

Cele oszczędnościowe w aplikacji Moje ING wspomagają automatyczne odkładanie na mniejsze i większe potrzeby. Wystarczy ustalić ważny dla siebie cel, kwotę i czas. Aplikacja przypomina na jakim etapie dążenia do celu jesteśmy. Cele można też zwizualizować, korzystając z galerii zdjęć. To idealne rozwiązanie dla osób, które szukają dodatkowej motywacji do oszczędzania i chcą wyrobić w sobie nawyk systematycznego odkładania.  

  • Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
  • Start kampanii: 18.10.2020
  • Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: MullenLowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dodatkowe informacje:

*Polski konsument w czasach koronawirusa, Ipsos, 07.2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764