logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kampanii „Warto robić swoje” z ING

  PR 26.10.2020, przeczytano 331 razy

Nowa rzeczywistość wpłynęła na pozytywną zmianę naszych postaw w różnych obszarach. ING kibicuje tym zmianom. W najnowszym spocie, konsekwentnie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. A łatwiej robić swoje, gdy aplikacja Moje ING wspiera w systematycznym oszczędzaniu na wybrany cel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kampanii-_warto-robic-swoje_-z-ing,388954,artykul.html

- Z jednej strony Polacy obawiają się kryzysu gospodarczego, wzrostu bezrobocia i obniżenia poziomu życia, ale z drugiej chcą działać i stawiają na niezależność. W takiej sytuacji na znaczeniu coraz bardziej nabiera oszczędzanie. Obecnie aż 80% Polaków zamierza oszczędzać, a aż co trzeci trzydziestolatek chce oszczędzać więcej*. Nawyk oszczędzania buduje naszą niezależność, również finansową. W ING wspieramy takie postawy, zachęcamy do działania i robienia swojego. Dajemy konkretne narzędzia - bo łatwiej robić swoje, gdy mamy ogarnięte finanse a ING chce w tym aktywnie pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oszczędzanie daje poczucie niezależności finansowej od wszystkiego co dzieje się wokół. Dzięki temu możemy robić swoje, to w co wierzymy i co jest dla nas ważne. Tak jak bohaterka spotu, którą w robieniu swojego wspiera przyjazna aplikacja Moje ING – pomaga systematycznie oszczędzać na wybrany cel.

Cele oszczędnościowe w aplikacji Moje ING wspomagają automatyczne odkładanie na mniejsze i większe potrzeby. Wystarczy ustalić ważny dla siebie cel, kwotę i czas. Aplikacja przypomina na jakim etapie dążenia do celu jesteśmy. Cele można też zwizualizować, korzystając z galerii zdjęć. To idealne rozwiązanie dla osób, które szukają dodatkowej motywacji do oszczędzania i chcą wyrobić w sobie nawyk systematycznego odkładania.  

  • Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
  • Start kampanii: 18.10.2020
  • Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: MullenLowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dodatkowe informacje:

*Polski konsument w czasach koronawirusa, Ipsos, 07.2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764