logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą

  PR 08.05.2017, przeczytano 326 razy
ilustracjastrzałka

Tym razem Matka – oraz wierne Zające Marian i Bogdan – zabierają w podróż Matkobusem ekipę miłośników orzeźwienia. Jak zawsze w spotach napojowych Hortex, jest dynamicznie i muzycznie. Nie może oczywiście zabraknąć szlagieru: RA-BAR-BAAAAARRR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kampanii-hortex-z-matka-natura,32360,artykul.html

– W przypadku komunikacji napojów główny nacisk stawiamy na orzeźwienie, zabawę i autentyczność przeżyć. A wszystko prosto z Natury – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Najnowszy spot jest kontynuacją kampanii „Pasję mamy w Naturze!”, w której pojawia się postać Matki Natury. – Reklama w rozpoznawalnej teledyskowej formie, nie tylko przedstawia napoje Hortex jako idealny sposób na letnie orzeźwienie, ale komunikuje także szeroką gamę smaków i nowości produktowe ;– mówi Sebastian Pender, Senior Brand Manager z Hortex.

Spot został zrealizowany w takich malowniczych zakątkach Polski, jak: Pomorze, Kaszuby i Mazowsze.

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją zespół Papaya Films, postprodukcją Film Garden. Media zaplanował i kupił dom OMD. Kampania rozpoczęła się 1 maja. 30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764