4 stycznia br. ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona konsekwentnie prowadzonej od 2016 roku kampanii Planeta Warka.
Nowy spot Warki to kolejna odsłona kampanii Planeta Warka, w której marka przedstawia wymarzony męski świat. Marka z właściwym sobie humorem oraz epickim rozmachem opowiada o wyimaginowanym świecie, w którym wszystko jest możliwe. W najnowszym spocie ten idealny świat, w poszukiwaniu tajemnicy jakości Warki, odwiedzają goście z Czech oraz Anglii. Docenienie przez piwoszy z krajów znanych z kunsztu warzenia podkreśla wysoką jakość Warki i buduje aspiracyjny charakter marki. Spot wspiera również wprowadzenie na rynek nowych opakowań marki.
- Warka to klasyczne piwo z wieloletnią tradycją, warzone z doskonałego polskiego chmielu typu Magnum. Towarzyszy nam w chwilach radości, w momentach największych sportowych emocji, ale również wtedy, kiedy chcemy sięgnąć po sprawdzony smak lagera i jest jednym z najchętniej kupowanych piw w segmencie mainstream w Polsce. - Marcin Drożyński Senior Brand Manager Warki.
Źródło: Grupa Żywiec