W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon przyłapuje swojego Lokaja w niecodziennej sytuacji… Lokaj otoczony górą zabawek, z ogromnym zaangażowaniem steruje samochodzikiem na pilota. Nie odrywa się od zabawy nawet gdy do pokoju wchodzi Napoleon. I dobrze, ponieważ o tym jest nowe zarządzenie Napoleona: każdy ma się poczuć jak dziecko w dzień dziecka. Nawet Lokaj.
Dlatego, z dekretu Napoleona w hiper i supermarketach Carrefour dostępna jest szeroka oferta zabawek – zaczynając od konsoli w super atrakcyjnej cenie po trampolinę z siatką, by zabawa nie miała końca.
Kampania startuje 15 maja 2018.
Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.
Saatchi & Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360. Aktywności obejmują TV, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.
Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Powyższa kampania to kontynuacja, repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.
Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.
Zespół Saatchi & Saatchi IS:
- Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
- Kreacja: Magdalena Kramer, Senior Art. Director
- Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
- Reżyseria: Sebastian Pańczyk, Marcin Władyniuk
- Dom produkcyjny: Dobro
- Studio postprodukcyjne: Platige Image
- Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media
Źródło: Saatchi & Saatchi IS