logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kolorowego konkursu „Graj w kolory” Somersby

  PR 07.06.2022, przeczytano 1825 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby przygotowała drugą edycję konkursu „Graj w kolory”. Tym razem będzie można „odpicować swoją lożę chilloutu”, czyli wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a promocję będą wspierać m.in.  eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV  i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kolorowego-konkursu-_graj-w-kolory_-somersby,396181,artykul.html

Polacy zaczęli doceniać posiadanie własnej, zielonej przestrzeni, gdzie można się wychillować z rodziną czy znajomymi. Niesłabnącą popularnością cieszą się działki rekreacyjne i mieszkania z balkonami, tarasami lub ogródkami. Jednak stworzenie własnej wyjątkowej przestrzeni wiąże się także ze sporym wydatkiem, na który nie każdy może sobie pozwolić. Tak zrodził się pomysł na konkurs „Graj w kolory”. Marka Somersby daje konsumentom możliwość wygrania pieniędzy na stworzenie na swoich balkonach, tarasach, w ogródkach czy na działkach wyjątkowej przestrzeni do odpoczynku i chillout’u.

Konkurs wystartował na początku czerwca i zakończy się 31 sierpnia br. Składać się będzie z 5-ciu rund – w każdej uczestnicy konkursu muszą odpowiedzieć na jedno pytanie. W każdej rundzie do wygrania jest jedna nagroda główna w wysokości 50 tysięcy złotych i 10 nagród po 5 tysięcy każda. Łącznie do wygrania w pięciu rundach jest pół miliona złotych. Mechanizm konkursu jest prosty – należy kupić butelkę promocyjną napojów piwnych Somersby, wariantów alkoholowych lub 0,0%,  wpisać kod spod kapsla na stronie lub napisać wiadomość na Messanger fanpage’u Somersby, a następnie udzielić kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zwycięzcy konkursu są ogłaszani po zakończeniu każdego etapu na stronie Somersby.pl.

Somersby nawiązało również współpracę z projektantkami ogrodów –  Izą Szarmach i Olgą Piórkowską z Fabryki Ogrodów, które stworzą pięć projektów przestrzeni przeznaczonych na odpoczynek w ogrodzie, na balkonie i tarasie, w rodzinnym ogródku działkowym lub salonie. Projekty te będą zamieszczone na stronie Somersby jako inspiracja. Marka będzie również współpracować z 5-cioma influencerami, których zadaniem będzie przeprowadzenie metamorfozy własnych ogródów, balkonów,  tarasów, bazując na projektach przygotowanych przez Izę i Olgę, i podzielenie się nimi w mediach społecznościowych.

W ramach promocji, w czasie wakacji, powstaną eko-murale namalowane farbą antysmogową. W sklepach pojawią się też materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o promocji.

Za koncepcję i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Havas Warsaw, za produkcję reklamy dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative. Działania digital prowadzi agencja Isobar. Key visual i materiały POSM stworzyła agencja NAV agency.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764