logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kolorowego konkursu „Graj w kolory” Somersby

  PR 07.06.2022, przeczytano 852 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby przygotowała drugą edycję konkursu „Graj w kolory”. Tym razem będzie można „odpicować swoją lożę chilloutu”, czyli wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a promocję będą wspierać m.in.  eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV  i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kolorowego-konkursu-_graj-w-kolory_-somersby,396181,artykul.html

Polacy zaczęli doceniać posiadanie własnej, zielonej przestrzeni, gdzie można się wychillować z rodziną czy znajomymi. Niesłabnącą popularnością cieszą się działki rekreacyjne i mieszkania z balkonami, tarasami lub ogródkami. Jednak stworzenie własnej wyjątkowej przestrzeni wiąże się także ze sporym wydatkiem, na który nie każdy może sobie pozwolić. Tak zrodził się pomysł na konkurs „Graj w kolory”. Marka Somersby daje konsumentom możliwość wygrania pieniędzy na stworzenie na swoich balkonach, tarasach, w ogródkach czy na działkach wyjątkowej przestrzeni do odpoczynku i chillout’u.

Konkurs wystartował na początku czerwca i zakończy się 31 sierpnia br. Składać się będzie z 5-ciu rund – w każdej uczestnicy konkursu muszą odpowiedzieć na jedno pytanie. W każdej rundzie do wygrania jest jedna nagroda główna w wysokości 50 tysięcy złotych i 10 nagród po 5 tysięcy każda. Łącznie do wygrania w pięciu rundach jest pół miliona złotych. Mechanizm konkursu jest prosty – należy kupić butelkę promocyjną napojów piwnych Somersby, wariantów alkoholowych lub 0,0%,  wpisać kod spod kapsla na stronie lub napisać wiadomość na Messanger fanpage’u Somersby, a następnie udzielić kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zwycięzcy konkursu są ogłaszani po zakończeniu każdego etapu na stronie Somersby.pl.

Somersby nawiązało również współpracę z projektantkami ogrodów –  Izą Szarmach i Olgą Piórkowską z Fabryki Ogrodów, które stworzą pięć projektów przestrzeni przeznaczonych na odpoczynek w ogrodzie, na balkonie i tarasie, w rodzinnym ogródku działkowym lub salonie. Projekty te będą zamieszczone na stronie Somersby jako inspiracja. Marka będzie również współpracować z 5-cioma influencerami, których zadaniem będzie przeprowadzenie metamorfozy własnych ogródów, balkonów,  tarasów, bazując na projektach przygotowanych przez Izę i Olgę, i podzielenie się nimi w mediach społecznościowych.

W ramach promocji, w czasie wakacji, powstaną eko-murale namalowane farbą antysmogową. W sklepach pojawią się też materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o promocji.

Za koncepcję i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Havas Warsaw, za produkcję reklamy dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative. Działania digital prowadzi agencja Isobar. Key visual i materiały POSM stworzyła agencja NAV agency.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764