logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kolorowego konkursu „Graj w kolory” Somersby

  PR 07.06.2022, przeczytano 2067 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby przygotowała drugą edycję konkursu „Graj w kolory”. Tym razem będzie można „odpicować swoją lożę chilloutu”, czyli wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a promocję będą wspierać m.in.  eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV  i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kolorowego-konkursu-_graj-w-kolory_-somersby,396181,artykul.html

Polacy zaczęli doceniać posiadanie własnej, zielonej przestrzeni, gdzie można się wychillować z rodziną czy znajomymi. Niesłabnącą popularnością cieszą się działki rekreacyjne i mieszkania z balkonami, tarasami lub ogródkami. Jednak stworzenie własnej wyjątkowej przestrzeni wiąże się także ze sporym wydatkiem, na który nie każdy może sobie pozwolić. Tak zrodził się pomysł na konkurs „Graj w kolory”. Marka Somersby daje konsumentom możliwość wygrania pieniędzy na stworzenie na swoich balkonach, tarasach, w ogródkach czy na działkach wyjątkowej przestrzeni do odpoczynku i chillout’u.

Konkurs wystartował na początku czerwca i zakończy się 31 sierpnia br. Składać się będzie z 5-ciu rund – w każdej uczestnicy konkursu muszą odpowiedzieć na jedno pytanie. W każdej rundzie do wygrania jest jedna nagroda główna w wysokości 50 tysięcy złotych i 10 nagród po 5 tysięcy każda. Łącznie do wygrania w pięciu rundach jest pół miliona złotych. Mechanizm konkursu jest prosty – należy kupić butelkę promocyjną napojów piwnych Somersby, wariantów alkoholowych lub 0,0%,  wpisać kod spod kapsla na stronie lub napisać wiadomość na Messanger fanpage’u Somersby, a następnie udzielić kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zwycięzcy konkursu są ogłaszani po zakończeniu każdego etapu na stronie Somersby.pl.

Somersby nawiązało również współpracę z projektantkami ogrodów –  Izą Szarmach i Olgą Piórkowską z Fabryki Ogrodów, które stworzą pięć projektów przestrzeni przeznaczonych na odpoczynek w ogrodzie, na balkonie i tarasie, w rodzinnym ogródku działkowym lub salonie. Projekty te będą zamieszczone na stronie Somersby jako inspiracja. Marka będzie również współpracować z 5-cioma influencerami, których zadaniem będzie przeprowadzenie metamorfozy własnych ogródów, balkonów,  tarasów, bazując na projektach przygotowanych przez Izę i Olgę, i podzielenie się nimi w mediach społecznościowych.

W ramach promocji, w czasie wakacji, powstaną eko-murale namalowane farbą antysmogową. W sklepach pojawią się też materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o promocji.

Za koncepcję i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Havas Warsaw, za produkcję reklamy dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative. Działania digital prowadzi agencja Isobar. Key visual i materiały POSM stworzyła agencja NAV agency.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764