logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kolorowego konkursu „Graj w kolory” Somersby

  PR 07.06.2022, przeczytano 1757 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby przygotowała drugą edycję konkursu „Graj w kolory”. Tym razem będzie można „odpicować swoją lożę chilloutu”, czyli wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a promocję będą wspierać m.in.  eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV  i Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kolorowego-konkursu-_graj-w-kolory_-somersby,396181,artykul.html

Polacy zaczęli doceniać posiadanie własnej, zielonej przestrzeni, gdzie można się wychillować z rodziną czy znajomymi. Niesłabnącą popularnością cieszą się działki rekreacyjne i mieszkania z balkonami, tarasami lub ogródkami. Jednak stworzenie własnej wyjątkowej przestrzeni wiąże się także ze sporym wydatkiem, na który nie każdy może sobie pozwolić. Tak zrodził się pomysł na konkurs „Graj w kolory”. Marka Somersby daje konsumentom możliwość wygrania pieniędzy na stworzenie na swoich balkonach, tarasach, w ogródkach czy na działkach wyjątkowej przestrzeni do odpoczynku i chillout’u.

Konkurs wystartował na początku czerwca i zakończy się 31 sierpnia br. Składać się będzie z 5-ciu rund – w każdej uczestnicy konkursu muszą odpowiedzieć na jedno pytanie. W każdej rundzie do wygrania jest jedna nagroda główna w wysokości 50 tysięcy złotych i 10 nagród po 5 tysięcy każda. Łącznie do wygrania w pięciu rundach jest pół miliona złotych. Mechanizm konkursu jest prosty – należy kupić butelkę promocyjną napojów piwnych Somersby, wariantów alkoholowych lub 0,0%,  wpisać kod spod kapsla na stronie lub napisać wiadomość na Messanger fanpage’u Somersby, a następnie udzielić kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Zwycięzcy konkursu są ogłaszani po zakończeniu każdego etapu na stronie Somersby.pl.

Somersby nawiązało również współpracę z projektantkami ogrodów –  Izą Szarmach i Olgą Piórkowską z Fabryki Ogrodów, które stworzą pięć projektów przestrzeni przeznaczonych na odpoczynek w ogrodzie, na balkonie i tarasie, w rodzinnym ogródku działkowym lub salonie. Projekty te będą zamieszczone na stronie Somersby jako inspiracja. Marka będzie również współpracować z 5-cioma influencerami, których zadaniem będzie przeprowadzenie metamorfozy własnych ogródów, balkonów,  tarasów, bazując na projektach przygotowanych przez Izę i Olgę, i podzielenie się nimi w mediach społecznościowych.

W ramach promocji, w czasie wakacji, powstaną eko-murale namalowane farbą antysmogową. W sklepach pojawią się też materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o promocji.

Za koncepcję i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Havas Warsaw, za produkcję reklamy dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative. Działania digital prowadzi agencja Isobar. Key visual i materiały POSM stworzyła agencja NAV agency.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764