Kampania taktyczna promująca oferty produktowe w konwencji kosmicznej kontynuuje wątek dotychczasowej komunikacji, skupiając się na benefitach konsumenckich.
Opus B stworzył big ideę kampanii oraz jej przełożenie na spoty TV oraz komunikację digital.
Spoty wyreżyserował Tomasz Kosiński, operator: Bartek Cierlica, produkcja: studio Garaż, postprodukcja: studio FilmGarden oraz Opus B.
- Postanowiliśmy pokazać tę nową jakość w nieziemskim stylu! Kotki, kosmonauci, zombi, rycerze, influencerzy, blogerzy, kowboje, hrabiny, piłkarze, jednorożce, roboty, postacie z gier i setki innych… jednym słowem, cały internet zapakowaliśmy do rakiety UPC i wysłaliśmy do użytkowników z kosmiczną prędkością 1 GIGA - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B
Komunikacja nawiązuje do pozycjonowania marki UPC, podkreślając w humorystyczny sposób pozycję lidera nowatorskich rozwiązań technologicznych. Oferta kosmicznie szybkiego internetu i smart Wi-Fi tworzą prawdziwy Happy Home.
W ramach kampanii Opus B stworzył platformę komunikacyjną, spoty TV, projekty materiałów prasowych i OOH, na podstawie których UPC opracowało materiały sprzedażowe oraz koncepcję działań eventowych i ambientowych.
Na kampanię składają się także targetowane działania lokalne. Spoty reżyserował Kuba Michalczuk, produkcją zajęło się Watchout Studio, a postprodukcją Badi Badi.
Źródło: Opus B