logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona komunikacji UPC stworzona przez Opus B

  PR 25.01.2019, przeczytano 1046 razy
ilustracjastrzałka

Kampania taktyczna promująca oferty produktowe w konwencji kosmicznej kontynuuje wątek dotychczasowej komunikacji, skupiając się na benefitach konsumenckich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-komunikacji-upc-stworzona-przez-opus-b,380943,artykul.html

Opus B stworzył big ideę kampanii oraz jej przełożenie na spoty TV oraz komunikację digital.

Spoty wyreżyserował Tomasz Kosiński, operator: Bartek Cierlica, produkcja: studio Garaż, postprodukcja: studio FilmGarden oraz Opus B.

- Postanowiliśmy pokazać tę nową jakość w nieziemskim stylu! Kotki, kosmonauci, zombi, rycerze, influencerzy, blogerzy, kowboje, hrabiny, piłkarze, jednorożce, roboty, postacie z gier i setki innych… jednym słowem, cały internet zapakowaliśmy do rakiety UPC i wysłaliśmy do użytkowników z kosmiczną prędkością 1 GIGA - mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Komunikacja nawiązuje do pozycjonowania marki UPC, podkreślając w humorystyczny sposób pozycję lidera nowatorskich rozwiązań technologicznych. Oferta kosmicznie szybkiego internetu i smart Wi-Fi tworzą prawdziwy Happy Home.

W ramach kampanii Opus B stworzył platformę komunikacyjną, spoty TV, projekty materiałów prasowych i OOH, na podstawie których UPC opracowało materiały sprzedażowe oraz koncepcję działań eventowych i ambientowych.

Na kampanię składają się także targetowane działania lokalne. Spoty reżyserował Kuba Michalczuk, produkcją zajęło się Watchout Studio, a postprodukcją Badi Badi.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764