logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona loterii promującej Almette

  PR 06.09.2017, przeczytano 984 razy
ilustracjastrzałka

1 września wystartowała kolejna odsłona loterii dla konsumentów serków Almette. Do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych. Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – ulokowany zaledwie 18 km od Zakopanego, na działce 700 m² z widokiem na panoramę Tatr oraz piękne krajobrazy Podhala. Loteria potrwa do 31 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-loterii-promujacej-almette,33622,artykul.html

Zaplanowano zestaw nagród – drewniany dom rekreacyjny do wygrania, ale także wiele mniejszych nagród, które znacznie zwiększają prawdopodobieństwo wygranej (codziennie aż 7 razy można wygrać 1000 PLN).  Główną zaletą akcji jest prosty mechanizm loterii, atrakcyjne nagrody i ogólnopolski zasięg. Promocja wspiera konsekwentnie wizerunek marki Almette – bliski naturze oraz polskiej rodzinie. Wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, a następnie już tylko czekać na wynik losowania.

Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży już od połowy sierpnia. Zaplanowano szereg działań wspierających loterię: Internet (od końca sierpnia do końca października), TV (od 4 września do końca października), szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone różnorodne działania PR.

- Sukces poprzedniej edycji loterii Almette zainspirował nas do kontynuacji sprawdzonej idei. To była najlepsza bodaj kampania promocyjna w całej historii marki Almette i firmy Hochland w Polsce. Trwająca dwa miesiące loteria, przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży produktów pod marką Almette o 16 proc. wolumenowo i o 13 proc. wartościowo w czwartym kwartale 2016 roku względem kwartału trzeciego. Sprawdzony koncept loterii, nagrody za ponad MILION złotych, szerokie wsparcie komunikacyjne oraz prosty mechanizm wspierający sprzedaż z pewnością przyciągną ponownie konsumentów. Almette to silny brand, który inwestuje w swoją pozycję rynkową, buduje wartość kategorii i dba o emocjonalne więzi z konsumentami. –  mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w firmie Hochland Polska.

Za produkcję filmu reklamowego odpowiada Agencja GPD Advertising, obsługą loterii zajęła się Agencja Grasp Group, a zakupem mediów Value Media.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764