logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona promocji Nutelli: Powiedz to z Nutellą

  PR 27.10.2015, przeczytano 1182 razy
ilustracjastrzałka
Gmach Muzeum Narodowego w Krakowie

Dzięki promocji konsumenci mają możliwość wyrażenia swoich uczuć lub powiedzenia czegoś miłego swoim bliskim poprzez zamówienie personalizowanych etykiet na słoiki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-promocji-nutelli%3A-powiedz-to-z-nutella,26388,artykul.html

Aby otrzymać dedykowaną etykietę, miłośnicy marki powinni kupić 350 g lub 600 g słoiczek Nutelli. Na opakowaniach znajduje się kod promocyjny, który należy wpisać na stronie nutella.pl, na której znajduje się aplikacja pozwalająca na stworzenie dedykowanej etykiety. Każdy kod uprawnia do stworzenia dwóch personalizowanych etykiet, które konsumenci dostają gratis drogą pocztową. Aktywność „Powiedz to z Nutellą” potrwa do połowy stycznia 2016 r.

Aktywację „Powiedz to z Nutellą” wspiera szeroko zakrojona akcja promocyjna. W telewizji, kinach oraz na kanałach VOD będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane spoty. Komunikacja jest wspierana również kampanią outdoorową (na nośnikach citylight, w komunikacji miejskiej oraz w warszawskim metrze), internetową oraz w social media.

Spot TV przygotowała agencja Erste liebe film, za kreację odpowiada agencja Lowe. Za strategię i realizację działań w social media odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar, natomiast działania mediowe zaplanował i realizuje dom mediowy Vizeum Polska.

Źródło: Vizeum Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764