logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona reklamowa Proama

  PR 30.03.2012, przeczytano 953 razy

W niedzielę (01.04.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej komunikacji marki: promuje zespół specjalistów, Osobistego Doradcę i przypomina o 70% zniżki na OC i AC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-reklamowa-proama,15127,artykul.html

W nowej kampanii ubezpieczyciel zgodnie ze swoją polityką informacyjną, promuje najważniejsze przewagi swojej oferty.

- W spocie widzimy zespół specjalistów Proama przy pracy. W stosunku do poprzednich naszych kreacji więcej mówimy o roli Osobistego Doradcy, który pomaga klientowi dobrać pakiet ubezpieczeń, najlepiej dopasowany do jego potrzeb – mówi Mira Dobek, Senior Brand Manager Proama. - Przypominamy również o ofercie, wyróżniającej nas na rynku, którą jest stała zniżka 70 % na OC i AC dla bezszkodowych kierowców.

Spoty będą emitowane zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i na kanałach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej. Kampania będzie uzupełniona o reklamę w wyszukiwarkach i e-mailing.

Kreacje telewizyjne przygotowała Agencja Change Integrated. Planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy Mediacom. Za kampanię w internecie, czyli za przygotowanie kreacji i zakup mediów online, odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

Źródło: Proama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jakaś beznadzieja.
Wielka promocja, a podstawowe sprawy jak sprawnie działająca strona internetowa
nie działa - kalkulator składki.

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764