logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona współpracy Codemedia z Salveo

  PR 24.10.2018, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania telewizyjna marki Isla® – pastylek na gardło z oferty firmy farmaceutycznej Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada – podobnie jak rok temu – dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-wspolpracy-codemedia-z-salveo,379874,artykul.html

Salveo Poland jest wyłącznym dystrybutorem produktów niemieckiego koncernu farmaceutycznego Engelhard Arzneimittel. W jego portfolio znajdują się produkty wspierające utrzymanie zdrowia i szybki powrót do niego po chorobie. Doceniane są one przez pacjentów zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.

Kampania opiera się na 15-sekundowych spotach oraz billboardach sponsorskich. Prezentowane są w nich warianty linii Isla – Isla Medic, Isla Junior oraz klasyczna Isla Original.

- Poprzez wykorzystanie różnych produktów w poszczególnych billboardach sponsorskich chcieliśmy zaprezentować różnorodność produktową marki. Mogliśmy dzięki temu również dopasować odpowiedni przekaz do niejednorodnej grupy celowej. Dlatego też w kampanii wykorzystujemy szerokie spektrum stacji, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych konsumentów marki – wskazuje Bartosz Zientek, dom mediowy Codemedia.

Poza kampanią Codemedia będzie również wspierać klienta w przeprowadzeniu badania mającego na celu sprawdzenie efektywności prowadzonych działań oraz poznaniu opinii klientów na temat produktu i marki.

- Dwuetapowe badanie pozwala nam poznać poziom wyjściowy (przed kampanią) oraz efekt końcowy (po kampanii). W badaniu zapytamy konsumentów o znajomość marki Isla oraz jej atrybuty i cechy. Pozwoli to nam na wsparcie firmy Salveo w długofalowym planowaniu strategicznym – mówi Rafał Drosik, Customer & Data Intelligence Director w Codemedia.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z Codemedia z uwagi na bardzo dobre doświadczenia z kampanii z poprzedniego sezonu oraz ich zrozumienie naszego biznesu – podkreśla Beata Czyrko, Marketing Manager, Salveo Poland Sp. z o.o. 

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764