Ruszyła kampania telewizyjna marki Isla® – pastylek na gardło z oferty firmy farmaceutycznej Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada – podobnie jak rok temu – dom mediowy Codemedia.
Salveo Poland jest wyłącznym dystrybutorem produktów niemieckiego koncernu farmaceutycznego Engelhard Arzneimittel. W jego portfolio znajdują się produkty wspierające utrzymanie zdrowia i szybki powrót do niego po chorobie. Doceniane są one przez pacjentów zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.
Kampania opiera się na 15-sekundowych spotach oraz billboardach sponsorskich. Prezentowane są w nich warianty linii Isla – Isla Medic, Isla Junior oraz klasyczna Isla Original.
- Poprzez wykorzystanie różnych produktów w poszczególnych billboardach sponsorskich chcieliśmy zaprezentować różnorodność produktową marki. Mogliśmy dzięki temu również dopasować odpowiedni przekaz do niejednorodnej grupy celowej. Dlatego też w kampanii wykorzystujemy szerokie spektrum stacji, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych konsumentów marki – wskazuje Bartosz Zientek, dom mediowy Codemedia.
Poza kampanią Codemedia będzie również wspierać klienta w przeprowadzeniu badania mającego na celu sprawdzenie efektywności prowadzonych działań oraz poznaniu opinii klientów na temat produktu i marki.
- Dwuetapowe badanie pozwala nam poznać poziom wyjściowy (przed kampanią) oraz efekt końcowy (po kampanii). W badaniu zapytamy konsumentów o znajomość marki Isla oraz jej atrybuty i cechy. Pozwoli to nam na wsparcie firmy Salveo w długofalowym planowaniu strategicznym – mówi Rafał Drosik, Customer & Data Intelligence Director w Codemedia.
- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z Codemedia z uwagi na bardzo dobre doświadczenia z kampanii z poprzedniego sezonu oraz ich zrozumienie naszego biznesu – podkreśla Beata Czyrko, Marketing Manager, Salveo Poland Sp. z o.o.
Źródło: Codemedia