logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona współpracy Codemedia z Salveo

  PR 24.10.2018, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania telewizyjna marki Isla® – pastylek na gardło z oferty firmy farmaceutycznej Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada – podobnie jak rok temu – dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-wspolpracy-codemedia-z-salveo,379874,artykul.html

Salveo Poland jest wyłącznym dystrybutorem produktów niemieckiego koncernu farmaceutycznego Engelhard Arzneimittel. W jego portfolio znajdują się produkty wspierające utrzymanie zdrowia i szybki powrót do niego po chorobie. Doceniane są one przez pacjentów zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym.

Kampania opiera się na 15-sekundowych spotach oraz billboardach sponsorskich. Prezentowane są w nich warianty linii Isla – Isla Medic, Isla Junior oraz klasyczna Isla Original.

- Poprzez wykorzystanie różnych produktów w poszczególnych billboardach sponsorskich chcieliśmy zaprezentować różnorodność produktową marki. Mogliśmy dzięki temu również dopasować odpowiedni przekaz do niejednorodnej grupy celowej. Dlatego też w kampanii wykorzystujemy szerokie spektrum stacji, które pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych konsumentów marki – wskazuje Bartosz Zientek, dom mediowy Codemedia.

Poza kampanią Codemedia będzie również wspierać klienta w przeprowadzeniu badania mającego na celu sprawdzenie efektywności prowadzonych działań oraz poznaniu opinii klientów na temat produktu i marki.

- Dwuetapowe badanie pozwala nam poznać poziom wyjściowy (przed kampanią) oraz efekt końcowy (po kampanii). W badaniu zapytamy konsumentów o znajomość marki Isla oraz jej atrybuty i cechy. Pozwoli to nam na wsparcie firmy Salveo w długofalowym planowaniu strategicznym – mówi Rafał Drosik, Customer & Data Intelligence Director w Codemedia.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z Codemedia z uwagi na bardzo dobre doświadczenia z kampanii z poprzedniego sezonu oraz ich zrozumienie naszego biznesu – podkreśla Beata Czyrko, Marketing Manager, Salveo Poland Sp. z o.o. 

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764