logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłoni kampanii Durex „Głośni w łóżku”

  PR 18.08.2020, przeczytano 964 razy
ilustracjastrzałka

Kontynuując założenia kampanii „Głośni w łóżku”, Durex zachęca do rozmowy o seksie i poszukiwania idealnego dopasowania. Teraz, w specjalnej strefie marki na Allegro, udostępnia w tym celu limitowane zestawy powstałe we współpracy z polskimi producentami – manufakturą zapachów Mo61 i artystką Beatą „Barrakuz” Śliwińską.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odsloni-kampanii-durex-_glosni-w-lozku_,388133,artykul.html

Od Międzynarodowego Dnia Seksu, Durex, w kampanii „Głośni w łóżku”, zachęca pary do wspólnych rozmów o intymności i poszukiwania idealnego dopasowania. W specjalnie stworzonym spocie pokazane zostały prawdziwe pary, ich historie oraz to, jak odpowiednia komunikacja przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenia z seksu.

Kontynuując swoją misję, Durex stworzył limitowaną serię zestawów z produktami polskich twórców. Powstałe kompozycje nie tylko stawią czoła potrzebom par, ale także pomogą im stworzyć przyjazną do rozmowy atmosferę. Zestawy dostępne w specjalnej strefie Durex na Allegro występują w trzech wariantach – z trzema opakowaniami wybranych prezerwatyw: Supercienkimi, Powiększonymi lub Dopasowanymi. W każdym zestawie znajduje się również zapach do wnętrz od marki Mo61, a także kolaż autorstwa Beaty „Barrakuz” Śliwińskiej, którego układ można zmieniać według własnej wizji.

- Kampanię „Głośni w łóżku” rozpoczęliśmy premierą spotu, w którym na podstawie autentycznych historii par, pokazaliśmy, jak dużą rolę w związku ma otwarta komunikacja i mówienie o swoich potrzebach oraz pragnieniach. Wierzymy, że wiele osób przekonało się do naszego przekazu i albo zaczęło podejmować temat seksu w rozmowach, albo chciałoby to zrobić. Dla tych drugich, którym brakuje jeszcze trochę odwagi, wspólnie ze wspaniałymi polskimi twórcami, stworzyliśmy specjalne zestawy. Mamy nadzieję, że zapach i kolaż zbudują atmosferę sprzyjającą intymnej rozmowie, a nasze produkty pozwolą odkrywać rozkosz dopasowania. – komentuje Magdalena Pichelska-Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

ilustracjastrzałka

Kolaż autorstwa Beaty „Barrakuz” Śliwińskiej

Kampania „Głośni w łóżku” skierowana jest do osób będących w związkach – szerokiej grupy odbiorców o bardzo zróżnicowanych potrzebach. Z tego względu, częścią projektu jest promocja równie różnorodnej linii Durex Invisible. W jej skład wchodzą trzy rodzaje prezerwatyw oferowanych w zestawach dostępnych na Allegro – Durex Invisible Supercienkie, Durex Invisible Powiększone oraz Durex Invisible Dopasowane. W ramach linii dostępny jest również czwarty wariant – Durex Invisible Dodatkowo nawilżane. Wszystkie te produkty są cieńsze niż klasyczne propozycje marki, a dodatkowo możliwe jest dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia prezerwatyw. Tym samym marka pragnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby każdej pary i umożliwić każdemu czerpanie maksimum satysfakcji z seksu.

Źródło: DUREX

www.durex.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764