logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna organizacja branżowa wybiera SEC Newgate CEE do działań PA

  PR 15.09.2022, przeczytano 212 razy

Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego wybrał SEC Newgate CEE do realizacji działań z obszaru Public Relations i Advocacy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-organizacja-branzowa-wybiera-sec-newgate-cee-do-dzialan-pa,397209,artykul.html

W związku z wyzwaniami, jakie stoją przed polską branżą farmaceutyczną PZPPF zdecydował się na wsparcie konsultantów z agencji SEC Newgate CEE. Do obsługi Związku został dedykowany zespół kierowany przez Karola Poznańskiego, Managing Partnera firmy w obszarze HEALTH. Agencja SEC Newgate CEE została wybrana na drodze przetargu organizowanego przez PZPPF jeszcze w 2021 roku i potrwa do końca roku.

- Ta wygrana potwierdza nasze szerokie kompetencje w obszarze HEALTH, zwłaszcza w zakresie budowania efektywnych relacji z interesariuszami tej branży – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Founding Partner SEC Newgate CEE.

Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego to kolejna organizacja branżowa, po Ogólnopolskiej Izbie Gospodarczej Wyrobów Medycznych POLMED, skupiająca podmioty z sektora zdrowotnego, obsługiwana przez SEC Newgate CEE. Wcześniej agencja zrealizowała z sukcesem kampanię PA dla Fundacji Telemedyczna Grupa Robocza.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764