Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4FxRL9.
W pierwszej fazie kampania informowała o premierze i możliwości zakupu limitowanej pary butów (200 szt.), sygnowanych podpisem Roberta Lewandowskiego. W kolejnym etapie, kampania promuje nową kolekcję ubrań oraz obuwie.
Działania reklamowe prowadzone są w internecie z wykorzystaniem takich kanałów jak: YouTube, platformy VOD, działania programmatic oraz rich media.
MediaHub odpowiada za planowanie oraz zakup powierzchni w internecie, a także stanowi wsparcie przy tworzeniu kreacji mediowych.
Współpraca pomiędzy 4F (OTCF S.A.), a MediaHub toczy się od kilku miesięcy na przełomie których zrealizowane zostały kampanie dla takich marek FUEL, SSS oraz kolekcje 4FxRL9.
Źródło: MediaHub