logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne awanse i zmiany w Feeders Agency

  PR 14.02.2024, przeczytano 1075 razy
ilustracja

Kolejny awans w Feeders Agency, jednej z wiodących agencji kreatywnych w Polsce. Na stanowisko Managing Directora awansuje Daria Polarczyk. która do tej pory pełniła funkcję Client Service Director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik - wcześniej Head of Operations w agencji Labcon (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-awanse-i-zmiany-w-feeders-agency,403117,artykul.html

Daria Polarczyk z branżą reklamową jest związana od przeszło 20 lat. Swoje doświadczenie zaczynała w takich agencjach sieciowych, jak Publicis czy Y&R, obsługując zarówno marki międzynarodowe (m.in. L'Oreal, HP, Danone, Mercedes Benz), jak i polskie (m.in. Maspex, Kompania Piwowarska). W Feeders Agency jest od niemal samego początku jej istnienia, gdzie z sukcesem zbudowała dział Client Service od podstaw. W ramach pracy agencyjnej odpowiadała także za obsługę takich klientów, jak m.in. Pepsico, Żywiec, Diageo, Maspex, Danone, Netflix czy BNP.

Rola Managing Directora jest dla mnie dużym zaszczytem i wyzwaniem, ale też naturalnym etapem przejścia z zarządzania działem Client Service do zarządzania całością agencji w ścisłej współpracy z Kubą Saganem i Łukaszem Szczybelskim - mówi Daria Polarczyk.

Magda Chętnik do Feeders Agency przychodzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej, pracując m.in. dla takich klientów, jak: adidas, KROSS, Sephora, Under Armour, Generali, Jaguar, Samsung, Mattel, Google czy Nike. Na jej koncie znajdują się liczne projekty digital oraz 360 zrealizowana w ramach pracy w 180heartbeats czy agencji Labcon. Dodatkowo, w Labconie odpowiedzialna była także za cały zespół Client Service oraz portfolio klientów agencji jako Head of Operations.

Daria i Magda to gwarancja mądrego rozwoju biznesu agencji i jej procesów związanych z codzienną działalnością i skutecznym prowadzeniem projektów. A także wsparcie w nadchodzących planach rozwijania nowych business units w Feeders Agency - komentuje Łukasz Szczybelski, Creative Director & Co-Founder Feeders Agency.

Źródło: Feeders Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764