logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne bezpłatne Warsztaty Filmu Reklamowego

  PR 27.03.2012, przeczytano 1296 razy

W dniach 21-22.04.2012 oraz 28-29.04.2012 (dwa weekendy) w Warszawie odbędą się kolejne, BEZPŁATNE Warsztaty Filmu Reklamowego organizowane przez agencję kreatywną QUICKER we współpracy z markami FRUGO oraz BLACK. Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają zająć się tworzeniem filmów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-bezplatne-warsztaty-filmu-reklamowego,15090,artykul.html

ATRAKCJE NA WARSZTATACH:

  • Możliwość współpracy z dwiema silnymi markami: FRUGO i BLACK
  • Realizacja filmów w trakcie trwania warsztatów na podstawie briefu przygotowanego przez markę FRUGO oraz BLACK
  • Przygotowanie spotów wideo na temat dotyczący FRUGO i BLACK. Uczestnicy otrzymają produkty FRUGO oraz BLACK niezbędne do stworzenia spotów.
  • Spośród powstałych na warsztatach filmów reklamowych JURY dokona wyboru najlepszych realizacji w kategorii BLACK oraz FRUGO.
  • Najlepszy film w kategorii BLACK, a tym samym team otrzyma możliwość uczestnictwa w planie zdjęciowym spotu marki BLACK.
  • Najlepszy film w kategorii FRUGO, a tym samym team otrzyma nagrodę w postaci możliwości odbycia tygodniowego stażu w dziale marketingu w firmie FoodCare (możliwość odbycia stażu w systemie projektowym i pracy na zasadzie home office).
  • Film – GRAND PRIX, a tym samym team najzdolniejszych filmowców zostanie nagrodzony wyjątkową nagrodą, którą poznacie niebawem
  • Powstałe na warsztatach filmy będą publikowane na fanpage’u FRUGO WRÓĆ oraz na fan page Black Energy Drink, na stronach www marek, www.foodcare.pl oraz kanale firmowym na Youtube. Istnieje możliwość wykorzystania powstałych filmów w ramach regularnych kampanii promocyjnych marek FRUGO i BLACK.


POD OKIEM NAJLEPSZYCH Z BRANŻY
Uczestnicy w trakcie warsztatów nauczą się jak krok po kroku – skutecznie i profesjonalnie – przejść przez wszystkie etapy produkcji filmu reklamowego - czyli od briefu przygotowanego przez markę FRUGO oraz BLACK, przez koncepcję, scenariusz, storyboard, po samą reżyserię reklamy.

Poprzez współpracę z profesjonalistami aktualnie pracującymi w branży : Agatą Grosicką, Bartkiem Cierlicą dowiecie się jak zrealizować profesjonalny spot reklamowy, jak przejść przez sito agencji reklamowych, które wybierają reżyserów i jak zadbać o przyszłe zlecenia.

Zaś zajęcia z doktor hab. Ewą Szczęsną pozwolą Wam na skuteczną interpretację pojęć, znaczeń zawartych w reklamie telewizyjnej , co w przyszłości pomoże Wam w doborze właściwych znaczeń, a tym samym spowoduje trafne dotarcie do odbiorcy spotów reklamowych.

Organizatorem warsztatów jest agencja kreatywna QUICKER we współpracy z firmą FoodCare właścicielem marek FRUGO oraz BLACK . Wykłady i część praktyczna realizowane będą w nowoczesnym centrum szkoleniowym Knowledge Village w Warszawie.

PROWADZĄCY:
• AGATA GROSICKA – Copywriter, z wykształcenia anglistka, w reklamie od 16 lat. Uczestniczyła w jednej z najgłośniejszych i najbardziej nagradzanych kampanii społecznych 2009 roku – „Kumpel z Przeszłości – Powstanie Warszawskie na Facebooku”, wcielając się w postać Sosny Dwadzieścia cztery – łączniczki z Parasola. Laureatka wielu nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamowych, m.in. Cannes Liones, Epica Awards, Goldren Drum, Ads of the World, KTR, Kreatura, Złote Orły (w tym tytuł Copywritera Roku 2009), EFFIE. Zasiadała w jury Epica Awards, KTR oraz Kampania Społeczna Roku.

• BARTOSZ CIERLICA - reżyser/operator/montażysta, absolwent reżyserii na PWSFTViT, dziennikarstwa na UW oraz 3FprogramuSzkołyFilmowejFAMUwPradze. Laureat wielu nagród m.in. Przeglądu "Łodzią po Wiśle" Nagroda Prezesa SFP, FDF "Młodzi i Film"- wyróżnienie za zdjęcia, Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage - nagroda firmy OSRAM "Światło dla Sztuki"; Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage - Specjalne Wyróżnienie Panavision im. D. Samuelsona dla Najlepszej Etiudy Szkolnej; Srebrna Kijanka na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych "Plus Camerimage"; Srebrny Feniks na festiwalu Żydowskie Motywy za film pt. Obcy. Pracuje jako operator przy projektach fabularnych i dokumentalnych oraz jako reżyser przy projektach reklamowych ( na swoim koncie ma spoty reklamowe m.in. dla Multibanku, Mars Delight,Luksja, Multipakiet TP SA, Telegrosik, Rewolucja Wyobraźni, Elektro Maribor, ORLEN, Łomża, Wojak, Expander, ACC, AGORA/Radio Złote Przeboje, Aspirin Protect, Snickers, Atlas ).

• EWA SZCZĘSNA - doktor habilitowana, adiunkt na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego; specjalizuje się w zakresie poetyki i semiotyki tekstów kultury współczesnej: zwłaszcza przekazów polisemiotycznych, multimedialnych i interaktywnych. Uprawia poetykę porównawczą. Do najchętniej odwiedzanych badawczo światów tekstowych zalicza: reklamę, literaturę współczesną, film, internet, malarstwo. Autorka książek Poetyka reklamy (PWN 2001, 2003), Poetyka mediów (WUW 2007), autorka pomysłu, red. nauk. i współautorka Słownika pojęć i tekstów kultury (WSiP 2002, 2004), artykułów w książkach zbiorowych i czasopismach (m.in. „Pamiętniku Literackim”, „Tekstach Drugich”, „Przeglądzie Humanistycznym”).

Zapisy: warsztaty(at)quicker.com.pl do 08.04.2012 / limit miejsc: 30

Koszt: BEZPŁATNE, ale warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest przesłanie najlepszej koncepcji kreatywnej z Twojego portfolio, świadczącej o Twoich zainteresowaniach i umiejętnościach - dowolność formy pod względem tekst ,obraz, film itp. oraz przekonaj nas dlaczego to właśnie Ty masz znaleźć się wśród uczestników warsztatów!

AKTUALIZACJA 11.11.2011
Jak nas poinformowali organizatorzy, zapowiadane w notce warsztaty nie odbyły się. (red.)

Źródło: QUICKER

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764