logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne cyfrowe nośniki w ofercie AMS

  PR 06.11.2018, przeczytano 306 razy
ilustracjastrzałka

W Krakowie AMS uruchomił testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu „Digital Kraków” realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-cyfrowe-nosniki-w-ofercie-ams,380035,artykul.html

Projekt „Digital Kraków” jest kolejnym krokiem AMS w kierunku rozwoju cyfrowej, systemowej komunikacji na ulicach polskich miast. System dziewięciu nowoczesnych, cyfrowych citylightów umieszczonych w wiatach przystankowych umożliwia prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Dzięki temu pasażerowie oczekujący na autobusy i tramwaje mają okazję zobaczyć nie tylko reklamy, ale także przykuwające uwagę treści. Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną, prognozą pogody i danymi o stanie jakości powietrza. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.

– Zanim cyfrowe nośniki AMS zostaną zastosowane na szerszą skalę, w pierwszym okresie zbadamy ich możliwości techniczne, wytrzymałość i odporność na warunki atmosferyczne, a także czynniki społeczne – zainteresowanie i potrzeby odbiorców – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nośniki będą wykorzystywały możliwości real-time marketingu i reklamy kontekstowej. Treści będą dostosowane do pory dnia, pogody i odbiorców, elastyczne w formie, porze nadawania, jak i samej możliwości zakupu przez reklamodawców.

Nośnik typu Cityscreen 9 to z kolei pionierskie rozwiązanie wykorzystujące najnowsze technologie. Zastosowano w nim najnowszej generacji diody, które dzięki wysokiej rozdzielczości istotnie poprawiają jakość odbioru komunikatu, a jednocześnie znacznie lepiej wpisują się w otaczającą przestrzeń niż znane dotychczas z ulic tradycyjne ledowe ekrany. Nośnik Cityscreen 9 korzysta z formatu 9 mkw., znanego w Europie i przyjaznego przestrzeni publicznej – można go spotkać na przykład na ulicach Berlina.

– Dotychczasowe doświadczenie z Digital Out-of-Home w Polsce pokazują, że w tym obszarze zarówno władze miast, jak i reklamodawcy oczekują skoku jakościowego. Dla rozwoju reklamy OOH kluczowa jest budowa cyfrowych nośników nowej generacji oraz umiejętność inteligentnego łączenia reklamy analogowej z rozwiązaniami cyfrowymi tak, by w oparciu o dane marketingowe precyzyjnie docierać do grup konsumentów – dodaje Grażyna Gołębiowska.

W 2017 roku AMS z sukcesem wprowadził - jako pierwsza firma w Polsce - nowe systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight, polegające na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3m, dające efekt „outdoorowego gif-u”. Był to pierwszy krok w kierunku rozwoju systemowej digitalizacji OOH.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
7855 rejestracji w tydzień – nietypowe domeny podbijają świat
35590 to liczba nowych domen z nietypowymi rozszerzeniami, które zostały zarejestrowane  w Polsce do 2 lutego bieżącego roku. Do najpopularniejszych rozszerzeń należą: .online, .xyz, .ovh, .site, .cloud, .app, .shop, .tech, .club oraz .art. Na całym świecie w tym samym czasie zrejestrowano łącznie 26 174 559 nietypowych domen, a do najpopularniejszych należą: .top,...
Portal randkowy Mysugardaddy wkracza na polski rynek
MySugardaddy, największy w Europie niemiecki portal randkowy dla Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s, który po sukcesach w Niemczech, Austrii, Szwecji i Anglii wkracza do Polski. Ekskluzywny portal randkowy dla odnoszących sukcesy mężczyzn(Sugar Daddy) i pewnych siebie, atrakcyjnych kobiet(Sugar Baby), wychodzi naprzeciw swym klientom udostępniając swą stronę internetową...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za kwiecień 2019 r.
Kwiecień na YouTube upłynął użytkownikom pod znakiem muzyki. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się bowiem reklama płatności Blik z orientalną piosenką. Pozostałe dwie pozycje na podium zajął ING Bank Śląski z Katarzyną Nosowską śpiewającą pozytywne opinie o małych przedsiębiorstwach w ramach akcji Dobry głos dla firm. Czwarte miejsce przypadło zwyciężczyni...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764