logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne cyfrowe nośniki w ofercie AMS

  PR 06.11.2018, przeczytano 327 razy
ilustracjastrzałka

W Krakowie AMS uruchomił testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu „Digital Kraków” realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-cyfrowe-nosniki-w-ofercie-ams,380035,artykul.html

Projekt „Digital Kraków” jest kolejnym krokiem AMS w kierunku rozwoju cyfrowej, systemowej komunikacji na ulicach polskich miast. System dziewięciu nowoczesnych, cyfrowych citylightów umieszczonych w wiatach przystankowych umożliwia prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Dzięki temu pasażerowie oczekujący na autobusy i tramwaje mają okazję zobaczyć nie tylko reklamy, ale także przykuwające uwagę treści. Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną, prognozą pogody i danymi o stanie jakości powietrza. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.

– Zanim cyfrowe nośniki AMS zostaną zastosowane na szerszą skalę, w pierwszym okresie zbadamy ich możliwości techniczne, wytrzymałość i odporność na warunki atmosferyczne, a także czynniki społeczne – zainteresowanie i potrzeby odbiorców – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nośniki będą wykorzystywały możliwości real-time marketingu i reklamy kontekstowej. Treści będą dostosowane do pory dnia, pogody i odbiorców, elastyczne w formie, porze nadawania, jak i samej możliwości zakupu przez reklamodawców.

Nośnik typu Cityscreen 9 to z kolei pionierskie rozwiązanie wykorzystujące najnowsze technologie. Zastosowano w nim najnowszej generacji diody, które dzięki wysokiej rozdzielczości istotnie poprawiają jakość odbioru komunikatu, a jednocześnie znacznie lepiej wpisują się w otaczającą przestrzeń niż znane dotychczas z ulic tradycyjne ledowe ekrany. Nośnik Cityscreen 9 korzysta z formatu 9 mkw., znanego w Europie i przyjaznego przestrzeni publicznej – można go spotkać na przykład na ulicach Berlina.

– Dotychczasowe doświadczenie z Digital Out-of-Home w Polsce pokazują, że w tym obszarze zarówno władze miast, jak i reklamodawcy oczekują skoku jakościowego. Dla rozwoju reklamy OOH kluczowa jest budowa cyfrowych nośników nowej generacji oraz umiejętność inteligentnego łączenia reklamy analogowej z rozwiązaniami cyfrowymi tak, by w oparciu o dane marketingowe precyzyjnie docierać do grup konsumentów – dodaje Grażyna Gołębiowska.

W 2017 roku AMS z sukcesem wprowadził - jako pierwsza firma w Polsce - nowe systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight, polegające na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3m, dające efekt „outdoorowego gif-u”. Był to pierwszy krok w kierunku rozwoju systemowej digitalizacji OOH.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
Portal „Super Express” liderem witryn prasowych
SE.pl wyprzedził serwisy Wyborcza.pl i Fakt.pl, obejmując pozycję lidera witryn dzienników ogólnopolskich - informuje branżowy portal Wirtualnemedia.pl.
Dzień Dobry Wakacje od 12 sierpnia codziennie na antenie TVN
Wakacyjne DDTVN tylko w weekendy?! To już przeszłość! Od 12 sierpnia najlepszy program śniadaniowy w Polsce będzie emitowany codziennie od 8:30 do 11:00 i to z wyjątkowego, letniego studia nad Wisłą.
Onet dołącza do akcji ratowania ludności cywilnej – ofiar konfliktu w Jemenie. Wraz z partnerami akcji: organizacją UNICEF, Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764