logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne cztery kanały TV w ofercie Netii

  PR 24.06.2019, przeczytano 241 razy

Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-cztery-kanaly-tv-w-ofercie-netii,382989,artykul.html

Netia systematycznie rozwija swoją ofertę multimedialnej rozrywki, w tym również tradycyjnych kanałów TV. Od 18 czerwca br. w ofercie operatora znalazły się kolejne cztery kanały TV. Do podstawy programowej (pakiet Na Start) dołączyły: TVN Fabuła HD i NTL Radomsko, natomiast do pakietu Styl życia dołączyły: Discovery Life HD i Food Network HD.

Z kolei HGTV i TVN24 BiŚ są teraz nadawane w wysokiej rozdzielczości..

Po zmianach pakiet podstawowy (Na Start) liczy aż 63 kanały (30 w HD), w tym kilkanaście propozycji lokalnych i regionalnych (np. wszystkie lokalne stacje TVP3, Lubelska TV HD, TVT), co jest jednym z wyróżników oferty telewizyjnej Netii.  Z kolei pakiet Styl życia zawiera obecnie już 15 kanałów (13 w HD).

W zakresie usług TV (sprzedawane w pakietach z nielimitowanym, stacjonarnym dostępem do internetu) Netia oferuje łącznie 221 kanałów TV, w tym 132 w HD oraz dostęp do serwisów VoD, w tym Netia VOD czy HBO GO. Kanały TV są dostępne zarówno w  gotowych zestawach, jak wariancie, który pozwala na swobodny dobór spośród ponad 20 pakietów tematycznych w tym pakiety premium (m.in. CANAL+, HBO)

Źródło: Netia

www.netia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook Neli Małej Reporterki zanotował wzrost o 455 proc.
W czasie pandemii i restrykcji związanych z wychodzeniem z domu, Polacy chętniej niż dotychczas korzystają z Internetu. Platformy internetowe do oglądania seriali, filmów i programów, cieszą się przyrostem widzów na poziomie kilku milionów[1]. Jak to wygląda w social mediach?
Brak reklam, możliwość odtwarzania w tle i w trybie offline ulubionych materiałów to główne benefity YouTube Premium. Użytkownicy wybranych urządzeń Galaxy mogą skorzystać z nich bez opłat nawet przez 4 miesiące.
CNN, BBC i Euronews przekażą czas antenowy na komunikaty dotyczące koronawirusa
Trzej światowi giganci telewizyjni, CNN International, BBC Global News oraz Euronews, łączą siły, aby zapewnić darmowy czas antenowy organom zajmującymi się ochroną zdrowia na promocję istotnych informacji mających na celu zwalczanie globalnego kryzysu zdrowotnego wywołanego pandemią koronawirusa. Trzech nadawców dotrze do ponad 800 mln odbiorców na całym świecie.
#Kochamnieodwiedzam - akcja Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia
Od końca marca br. w specjalnej akcji #KochamNieOdwiedzam muzyczne stacje Grupy Radiowej Agory zachęcają swoich słuchaczy do pozostawania w domach nawet w czasie Wielkanocy w związku z sytuacją związaną z koronawirusem. Na antenach rozgłośni można zadedykować bliskim piosenkę, a także połączyć się z tymi, z którymi zwykle siadamy do wielkanocnego stołu.
Wirtualna Polska i WP Pilot w akcji „Dziękuję bohaterom”
WP zaprasza wszystkich do przesyłania krótkich podziękowań wideo dla osób, które w swojej codziennej pracy walczą ze skutkami pandemii. Materiały zostaną wyemitowane w WP Pilot na specjalnie uruchomionym kanale „Dziękuję bohaterom”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764