logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne cztery kanały TV w ofercie Netii

  PR 24.06.2019, przeczytano 225 razy

Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-cztery-kanaly-tv-w-ofercie-netii,382989,artykul.html

Netia systematycznie rozwija swoją ofertę multimedialnej rozrywki, w tym również tradycyjnych kanałów TV. Od 18 czerwca br. w ofercie operatora znalazły się kolejne cztery kanały TV. Do podstawy programowej (pakiet Na Start) dołączyły: TVN Fabuła HD i NTL Radomsko, natomiast do pakietu Styl życia dołączyły: Discovery Life HD i Food Network HD.

Z kolei HGTV i TVN24 BiŚ są teraz nadawane w wysokiej rozdzielczości..

Po zmianach pakiet podstawowy (Na Start) liczy aż 63 kanały (30 w HD), w tym kilkanaście propozycji lokalnych i regionalnych (np. wszystkie lokalne stacje TVP3, Lubelska TV HD, TVT), co jest jednym z wyróżników oferty telewizyjnej Netii.  Z kolei pakiet Styl życia zawiera obecnie już 15 kanałów (13 w HD).

W zakresie usług TV (sprzedawane w pakietach z nielimitowanym, stacjonarnym dostępem do internetu) Netia oferuje łącznie 221 kanałów TV, w tym 132 w HD oraz dostęp do serwisów VoD, w tym Netia VOD czy HBO GO. Kanały TV są dostępne zarówno w  gotowych zestawach, jak wariancie, który pozwala na swobodny dobór spośród ponad 20 pakietów tematycznych w tym pakiety premium (m.in. CANAL+, HBO)

Źródło: Netia

www.netia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona serwisu Volkswagen Financial Services
Rozpoczęta pod koniec lata 2019 r. zmiana wizerunku marki Volkswagen to wielka globalna operacja, nazywana przez niektórych „rebrandingiem stulecia”. Poza samym, motoryzacyjnym gigantem również spółki zależne – Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy pod wspólnym brandingiem Volkswagen Financial Services – są w trakcie procesu odświeżenia...
Producenci smartfonów będą „rozdawać” telefony za oglądanie reklam?
Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby...
Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Czym jest kampania przeciw hejtowi popularnego serwisu Gowork? Tego dowiesz się czytając nasz artykuł. Jeśli taka tematyka Cie interesuje zachęcamy do lektury.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764