logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe

  PR 22.09.2020, przeczytano 870 razy
ilustracja

Przez dwa dni: 15 października i 20 listopada 2020 w centrum demonstracyjnym firmy będzie można zobaczyć flagowe modele takich wiodących producentów jak Mutoh, Efi czy Summa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-dni-otwarte-w-atrium-centrum-ploterowe,388532,artykul.html

- Te cykliczne spotkania pozwalają naszym klientom obejrzeć, sprawdzić i przede wszystkim przetestować maszyny jeszcze przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej. W trakcie spotkań rozmawiamy o oczekiwaniach naszych klientów, ich wymaganiach i potrzebach. Na podstawie tych rozmów staramy się wybrać optymalne rozwiązania pozwalające najpełniej realizować wszystkie kreatywne pomysły naszych klientów – mówi Kamil Stupak, manager ds. sprzedaży w Atrium.

Wśród prezentowanych modeli będzie nagrodzony Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich hybrydowy ploter Efi Pro 16h. Ploter przeznaczony do druku na materiałach sztywnych o grubości nawet do 5 cm i wadze 45 kg, oraz do klasycznego drukowania z roli na rolę. Prezentowany będzie druk na płytach meblowych, szkle, plexi oraz omawiane i prezentowane będą sposoby zabezpieczania wydruków.

Demonstrowane będą ekologiczne plotery Mutoh XpertJet 1641, inteligentne rozwiązania w ploterach ValueJet 1638UR i ValueJet 1638UH oraz najnowsze modele japońskiego producenta z serii XpertJet 661UF i 461UF do druku „na gadżetach”.

Zobaczyć będzie można przemysłowy druk na tekstyliach, flagach, plandekach, superbanerze oraz klasycznych mediach rolowych: papierze, folii, banerach.  Wśród prezentowanych maszyn zobaczymy w działaniu m.in. przemysłowy ploter Artemis Pulsar2.

Na uczestników Ploterowych Dni Otwartych czekać będą również urządzenia do cięcia i grawerowania, wielonarzędziowe plotery tnące Summa Cut serii F oraz lasery CO2 Artemis serii SF niezastąpione w obróbce szerokiej gamy tworzyw sztucznych, kartonów czy folii.

Będzie można zapoznać się również z całą paletą mediów przeznaczonych do druku cyfrowego. Od klasycznych lekkich papierów i foli, przez materiały tekstylne, super ciężkie banery do nietypowych mediów i przedmiotów, które dzięki technologii druku LED-UV mogą zyskać całkiem nowy wygląd i funkcjonalność.

Firmy biorące udział w spotkaniach i prezentacjach organizowanych w Atrium Centrum Ploterowe mogą liczyć na specjalne oferty cenowe oraz doradztwo leasingowe.

Udział w Dniach Otwartych jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji na stronie organizatora.

  • Formularz rejestracyjny TUTAJ.

Bezpieczeństwo

Dni Otwarte w Centrum Ploterowym Atrium organizowane są z zachowaniem wszystkich rekomendowanych standardów bezpieczeństwa, dla uczestników dostępne będą maseczki ochronne, jednorazowe rękawiczki oraz płyny do higieny rąk. Ze względów bezpieczeństwa liczba osób biorących udział w wydarzeniu jest ograniczona.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764