logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe

  PR 22.09.2020, przeczytano 798 razy
ilustracja

Przez dwa dni: 15 października i 20 listopada 2020 w centrum demonstracyjnym firmy będzie można zobaczyć flagowe modele takich wiodących producentów jak Mutoh, Efi czy Summa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-dni-otwarte-w-atrium-centrum-ploterowe,388532,artykul.html

- Te cykliczne spotkania pozwalają naszym klientom obejrzeć, sprawdzić i przede wszystkim przetestować maszyny jeszcze przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupowej. W trakcie spotkań rozmawiamy o oczekiwaniach naszych klientów, ich wymaganiach i potrzebach. Na podstawie tych rozmów staramy się wybrać optymalne rozwiązania pozwalające najpełniej realizować wszystkie kreatywne pomysły naszych klientów – mówi Kamil Stupak, manager ds. sprzedaży w Atrium.

Wśród prezentowanych modeli będzie nagrodzony Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich hybrydowy ploter Efi Pro 16h. Ploter przeznaczony do druku na materiałach sztywnych o grubości nawet do 5 cm i wadze 45 kg, oraz do klasycznego drukowania z roli na rolę. Prezentowany będzie druk na płytach meblowych, szkle, plexi oraz omawiane i prezentowane będą sposoby zabezpieczania wydruków.

Demonstrowane będą ekologiczne plotery Mutoh XpertJet 1641, inteligentne rozwiązania w ploterach ValueJet 1638UR i ValueJet 1638UH oraz najnowsze modele japońskiego producenta z serii XpertJet 661UF i 461UF do druku „na gadżetach”.

Zobaczyć będzie można przemysłowy druk na tekstyliach, flagach, plandekach, superbanerze oraz klasycznych mediach rolowych: papierze, folii, banerach.  Wśród prezentowanych maszyn zobaczymy w działaniu m.in. przemysłowy ploter Artemis Pulsar2.

Na uczestników Ploterowych Dni Otwartych czekać będą również urządzenia do cięcia i grawerowania, wielonarzędziowe plotery tnące Summa Cut serii F oraz lasery CO2 Artemis serii SF niezastąpione w obróbce szerokiej gamy tworzyw sztucznych, kartonów czy folii.

Będzie można zapoznać się również z całą paletą mediów przeznaczonych do druku cyfrowego. Od klasycznych lekkich papierów i foli, przez materiały tekstylne, super ciężkie banery do nietypowych mediów i przedmiotów, które dzięki technologii druku LED-UV mogą zyskać całkiem nowy wygląd i funkcjonalność.

Firmy biorące udział w spotkaniach i prezentacjach organizowanych w Atrium Centrum Ploterowe mogą liczyć na specjalne oferty cenowe oraz doradztwo leasingowe.

Udział w Dniach Otwartych jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji na stronie organizatora.

  • Formularz rejestracyjny TUTAJ.

Bezpieczeństwo

Dni Otwarte w Centrum Ploterowym Atrium organizowane są z zachowaniem wszystkich rekomendowanych standardów bezpieczeństwa, dla uczestników dostępne będą maseczki ochronne, jednorazowe rękawiczki oraz płyny do higieny rąk. Ze względów bezpieczeństwa liczba osób biorących udział w wydarzeniu jest ograniczona.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764