logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne etapy rebrandingu marki Aro

  PR 07.08.2017, przeczytano 2189 razy
ilustracjastrzałka

Trwa rebranding ARO – marki własnej MAKRO Polska. Już 150 produktów zyskało etykiety z odświeżoną szatą graficzną, a kolejne 80 jest w trakcie zmian. Nowe opakowania charakteryzują minimalizm, przejrzystość i nowoczesność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-etapy-rebrandingu-marki-aro,33338,artykul.html

ARO to marka własna sieci hurtowni MAKRO Polska, która w swoim portfolio ma ponad 1000 produktów. W odpowiedzi na potrzeby klientów z sektorów HoReCa i handlu tradycyjnego w lutym br. rozpoczął się rebranding opakowań. Obecnie nowy wygląd zyskało już 150 produktów, w tym m.in. kasze, mąki, ryże, czekolady, dżemy, wody czy produkty chemii gospodarczej.

Odświeżona szata graficzna jest minimalistyczna i funkcjonalna. Nazwa produktu, skład i gramatura zostały wyeksponowane, a logo „ARO”, otoczone charakterystycznym kolorowym okręgiem – nieznacznie pomniejszone.

W przygotowaniu są nowe etykiety dla kolejnych 80 produktów. Plan strategicznej rewitalizacji marki zakłada zakończenie całego procesu rebrandingu w pierwszym kwartale 2018 roku.


Przykład opakowania przed i po rebrandingu

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764