logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne firmy dołączają do grona wystawców targów Festiwaldruku.pl

  PR 04.05.2021, przeczytano 575 razy
ilustracja

Akonda, lasery.pl (Colop Polska), Haftex oraz Plotserwis – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. TOP dostawcy branży druku i reklamy spotkają się na targach reklamy 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-firmy-dolaczaja-do-grona-wystawcow-targow-festiwaldruku.pl,391305,artykul.html

Festiwal to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamowej i poligraficznej. Wystawcami targów – poza sektorem marketingowym – są dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i druku. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.

Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznej edycji (jako jedyny organizator na rynku zorganizował targi reklamy w czasie pandemii) event odbędzie się z uwzględnieniem reżimu sanitarnego. Na miejscu będą dostępne bramki do dezynfekcji rąk, maseczki dla zwiedzających, 3–metrowe alejki, duża przestrzeń i stała wentylacja obiektu.

Tegoroczny Festiwalu Druku, to już drugie targi, które odbywać się będą w trakcie pandemii. Jak podkreśla firma Akonda, dzięki doskonałemu przygotowaniu organizatorów w zeszłym roku, Akonda bez cienia wątpliwości deklaruje swoją obecność we wrześniu 2021.

– Bardziej niż kiedykolwiek nie możemy doczekać się spotkań na żywo z naszymi Klientami i Gośćmi Festiwalu. Budowanie relacji i zaufania jest dla nas niezwykle istotne i takich spotkań nie da się niczym zastąpić. W tym roku zaprezentujemy automatyczny ploter tnąco-bigujący iEcho serii PK, przeznaczony dla branży graficznej, reklamowej, opakowaniowej, które potrzebują realizować niskie i średnie nakłady w sposób wygodny i efektywny. Urządzenie umożliwia cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje i znakowanie a zastosowane systemy zapewniają dokładną pracę, unikalny, wysokiej jakości produkt do zrealizowania w krótkim czasie. Bezpośredni kontakt z Klientem jest bezcenny! Nie możemy doczekać się prezentacji iEcho na Festiwalu Druku i zrobimy to z ogromną przyjemnością. Z niecierpliwością czekamy też na otwarcie naszej branży i nieograniczone pandemią możliwości spotkania z naszymi Klientami – podsumowuje Dominik Szulim z firmy Akonda.

Na bezpośrednie spotkania z klientami czekają także przedstawiciele firmy Colop Polska, którzy na targach zaprezentują markę lasery.pl.

– W naszych codziennych rozmowach z naszymi Klientami, często pojawia się wątek targów, spotkań oraz bezpośrednich kontaktów. Czas pandemii mocno ograniczył te aktywności. Wiele osób tęskni za tym i brakuje im tego. Tym bardziej z przyjemnością weźmiemy udział w tegorocznej edycji FestiwalDruku.pl. Charakter naszych produktów, jakim są m. in. urządzenia laserowe do grawerowania oraz cięcia sprawia, że tylko bezpośredni kontakt daje w pełni „dotknąć” tej technologii. Na tegoroczną edycję przygotowaliśmy najbardziej sprawdzone urządzenia marki Universal Laser Systems, które od wielu lat wspierają rozwój wielu biznesów, organizacji oraz instytucji. Stawiamy na pogłębioną relację z naszymi obecnymi Klientami oraz zafascynowanie oraz zaszczepienie nowoczesną technologią nowych, żądnych przygód osób – mówi Tomasz Florian, Kierownik Działu Technologii Laserowych w lasery.pl (Colop Polska).

– Bardzo się cieszymy na tegoroczną edycję targów i możliwość prezentacji szerokiej gamy naszych maszyn. Lubimy nasze spotkania, kontakt z klientami oraz bardzo cenimy bezpośrednie rozmowy. Ogromnie ważnym aspektem targów jest dla nas możliwość zaprezentowania na żywo maszyn, które mamy w ofercie, pokazanie ich precyzji i jakości. Odwiedzający FestiwalDruku.pl będą mogli zapoznać się z naszymi premierami: pokażemy najnowsze modele maszyn z serii MAX II i pierwszy raz na targach będą prezentowane modele z serii PRO. Oprócz maszyn, zaprezentujemy najnowsze rozwiązania w branży oprogramowań hafciarskich z marki WILCOM, którego od tego roku jesteśmy oficjalnym dystrybutorem – podkreśla Manuela Buczkowska z firmy Haftex.

– Z niecierpliwością oczekujemy na tegoroczną edycję FestiwalDruku.pl, która da nam możliwość bezpośredniego spotkania z wieloma Klientami. Spotkania targowe, które miały miejsce w zeszłym roku zostały zorganizowane na najwyższym poziomie bezpieczeństwa pomimo trudnej sytuacji epidemicznej, przyniosły nam wiele satysfakcji i pozwoliły nawiązać nowe relacje biznesowe, a także wzmocnić już istniejące. W tym roku planujemy pokazać Państwu sprawdzone jak i nowe rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Plotery znanych i cenionych na polskim rynku marek – Docan, Galaxy oraz Challenger – zaprezentują swoje możliwości produkcyjne – reasumuje Mariusz Mrugała z firmy Plotserwis M.Janicki, M. Mrugała Spółka Jawna.

Warto dodać, że w ubiegłym roku Festiwal Marketingu & Festiwal Druku były jednymi z niewielu targów, które odbyły się w czasie pandemii. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764