logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne kanały nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery.

  PR 19.09.2024, przeczytano 174 razy
ilustracja

Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje – TVN Kulinarne podróże, TVN Czas na ślub oraz TVN Patrol. Od tego dnia na wszystkich użytkowników Playera czeka aż 20 – najwięcej na polskim rynku – kanałów TVN nowej generacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-kanaly-nowej-generacji-od-tvn-warner-bros.-discovery.,405718,artykul.html

Na początku roku koncern TVN Warner Bros. Discovery rozpoczął cyfrową rewolucję, uruchamiając 15 kanałów nowej generacji (FAST). Wkrótce do pierwszych dołączyły kolejne, a biblioteka kanałów on-line stała się wizytówką bezpłatnego Playera. 18 września oferta serwisu powiększyła się o kolejne trzy pozycje, które podobnie jak wcześniejsze, zostały przygotowane w oparciu o treści najbardziej pożądane przez użytkowników serwisu i są dostępne dla wszystkich subskrybentów Playera bezpłatnie.

TVN Kulinarne podróże to ekranowa strawa i dla oka, i dla ducha. W ofercie kanału z pewnością każdy miłośnik podróży i wykwintnych smaków znajdzie coś dla siebie. W kulinarną wyprawę po Polsce i świecie zabierze użytkowników Playera Robert Makłowicz. Jedyna w swoim rodzaju kuchenna rewolucjonistka – Magda Gessler – udowodni, że „przez żołądek do serca”. Z kolei Marcin Prokop i Martyna Wojciechowska odkryją przed nami tajemnice tych mniej i tych bardziej znanych lądów na globie. Skosztuj świata już dziś w nowym kanale TVN Kulinarne podróże!

TVN Czas na ślub to kanał idealny dla miłośników porywów serca i uczuciowych dylematów. Tylko tu na widzów czekają różne odsłony najpopularniejszego i budzącego największe emocje eksperymentu telewizyjnego, czyli „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. Czy miłość może się zacząć na ślubnym kobiercu? Komu miłosna ruletka przyniosła szczęście, a komu kolejne gorzkie rozczarowanie? Która z utworzonych przez ekspertów par wytrwa przy swojej przysiędze, a która wybierze drogę odwrotu – rozwód! Odpowiedzi na te pytania i niezapomniane wrażenia tylko w kanale TVN Czas na ślub!

TVN Patrol to propozycja dla wielbicieli motoryzacji oraz wrażeń towarzyszących kierowcom na drogach. Ofertę kanału stanowią archiwalne sezony flagowych programów znanych widzom z anteny TVN Turbo, m.in. „Uwaga! Pirat” oraz „Polskie pościgi policyjne”. Przegląd najniebezpieczniejszych pościgów drogowych oraz najbardziej irracjonalnych, a przy tym nieodpowiedzialnych zachowań za kierownicą teraz w jednym miejscu – w kanale TVN Patrol!

Obecnie biblioteka kanałów nowej generacji składa się już z 20 propozycji! Wszystkie są dostarczane w ramach usługi FAST (Free Ad Supported Television), która zadebiutowała na światowym rynku streamingowym w ostatnich latach. Pod tą nazwą kryją się właśnie kanały nowej generacji, nadawane przez internet – z ramówką złożoną z popularnych treści. Usługa ta już zrewolucjonizowała przemysł rozrywkowy w USA. Kanały nowej generacji online okazały się idealnym rozwiązaniem dla widzów szukających swoich ulubionych programów czy seriali w każdej chwili i w nieograniczony sposób. Teraz takie miejsce z najlepszymi treściami jest w Playerze, a ulubione seriale i programy widzów TVN Warner Bros. Discovery, znane przede wszystkim ze stacji TVN i innych kanałów otwartych nadawcy (TTV, TVN7, Metro) są dostarczane także za pośrednictwem kanałów nowej generacji.

Kanały nowej generacji (FAST) to bogactwo treści bez opłat ze strony widzów, które mogą być udostępniane i rozwijane dzięki reklamom podmienianym w technologii DAI (Dynamic Ad Insertion). Tym samym stają się kolejnym ważnym elementem biznesowym i okazją do pozyskania nowych klientów.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764