logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne lekkoatletki w team New Balance

  PR 24.03.2022, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

New Balance kontynuuje swój długofalowy projekt NB Team Elite, mający na celu rozwój i promocję biegania w Polsce. Z początkiem 2022 roku w zespole pojawiły się kolejne młode i obiecujące sprinterki: Kinga Gacka, Alicja Kaczmarek oraz Marika Majewska. Marka przedłużyła też współpracę z lekkoatletkami, które wspiera od lat: Anną Kiełbasińską, Igą Baumgart-Witan, Małgorzatą Hołub-Kowalik, Klaudią Kazimierską, Natalią Kaczmarek i Patrycją Wyciszkiewicz-Zawadzką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-lekkoatletki-w-team-new-balance,395223,artykul.html

Kinga Gacka specjalizuje się w biegu na 400 m, koronnym dystansem Alicji Kaczmarek jest 400 m przez płotki, a Marika Majewska biega na 100 m przez płotki. Wszystkie mają już na koncie sukcesy w młodzieżowych mistrzostwach na różnych poziomach, a teraz pod znakiem eNki dołączają do bardziej utytułowanych gwiazd polskiej lekkiej atletyki. Amerykańska marka przedłużyła również współpracę z Anną Kiełbasińską, Igą Baumgart-Witan, Małgorzatą Hołub-Kowalik, Klaudią Kazimierską, Natalią Kaczmarek i Patrycją Wyciszkiewicz-Zawadzką.

NB Team Elite to długofalowy projekt, który wystartował w 2015 roku, a w obecnej formule prowadzony jest od 2018 roku. Współpraca z wyczynowymi sportowcami jest częścią szerszej strategii i działań New Balance mających na celu rozwój i promocję w Polsce biegania – dyscypliny szczególnie ważnej w historii marki.

- W 2022 roku kontynuujemy nasz projekt i rozszerzamy Team New Balance o kolejne młode lekkoatletki. Kinga, Alicja i Marika dołączają do doświadczonych i utytułowanych już koleżanek, z którymi współpracujemy od lat. – mówi Franciszek Romański, Sports Marketing Manager CEE w New Balance, dodając: To sygnał, że chcemy rozwijać i promować bieganie w Polsce oraz wspierać nowych obiecujących sportowców, ale też kontynuować współpracę z tymi, z którymi już od dłuższego czasu jesteśmy razem.

Najbliższa szansa na kolejne sukcesy polskich lekkoatletów to Halowe Mistrzostwa Świata, które odbędą się od 18 do 20 marca w Belgradzie. W stolicy Serbii o medale powalczy kadra złożona z 25 sportowców. W tym gronie nie zabraknie oczywiście ambasadorek New Balance. Natalia Kaczmarek, Iga Baumgart-Witan i Kinga Gacka są w składzie sztafety 4×400 m. Dodatkowo Natalia wystartuje indywidualnie na dystansie 400 m. W związku z powiększeniem zespołu i zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Belgradzie marka New Balance przygotowała sesję z zawodniczkami.

- Chcemy wzmacniać pozycję kobiet w sporcie, nie tylko wtedy, kiedy są na szczycie, ale także w drodze na niego. Zdjęcia z sesji oddają ich siłę i determinację w dążeniu do wyznaczonego celu. Pokazują młode kobiety, które nie oglądają się na innych, sięgają po swoje i same stają się wzorem do naśladowania. – mówi Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance.

Kinga Gacka to zeszłoroczna brązowa medalistka juniorskich mistrzostw Europy sztafety 4×400 m w Tallinie. Na początku marca była najszybszą zawodniczka w kategorii U23 na podczas Halowych Mistrzostw Polski w Toruniu. Dwudziestolatka reprezentuje klub BKS Bydgoszcz, a jej trenerką jest Iwona Baumgart.

Alicja Kaczmarek to zeszłoroczna srebrna medalistka mistrzostwa świata juniorów w sztafecie mieszanej 4×400 m. Była też szóstą zawodniczką w finale biegu na 400 m przez płotki podczas lekkoatletycznych mistrzostw Europy juniorów w Tallinie. Na co dzień trenuje pod okiem Jakuba Ogonowskiego w klubie ALKS AJP Gorzów.

Marika Majewska ma 20 lat i jest zeszłoroczną brązową medalistką juniorskich mistrzostw Europy biegu na 100 m przez płotki w Tallinie. Jest także wicemistrzynią Polski do 20 lat z 2021 roku oraz świeżo upieczoną brązową medalistką Halowych Mistrzostw Polski U23 w Toruniu. Marika jest wychowanką klubu LUKS Orkan Września, a obecnie trenuje w AZS AWF Gorzów pod okiem Izabeli Zaleskiej-Posmyk.

Źródło: New Balance

www.newbalance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764