logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne nagrody dla Traffic Design za akcję :Dobryznak

  PR 03.07.2019, przeczytano 1281 razy
ilustracja
Sklep metalowy w Gdyni Fot. Rafał Kołsut / Traffic Design

Stowarzyszenie Traffic Design wraz z McCANN Worldgroup zdobywa kolejne nagrody za akcję :DobryZnak. Tym razem są to aż trzy srebrne miecze Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Polish Graphic Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-nagrody-dla-traffic-design-za-akcje-%3Adobryznak,383104,artykul.html

- Cieszymy się, że dzięki współpracy z markami możemy rozszerzać swoje działania i wychodzić z nimi do kolejnych miast w Polsce. To szczególne odwrócenie sytuacji, gdzie kampania reklamowa nie szpeci a podnosi wizualną jakość ulic. Widzimy jak design i projektowanie graficzne mają realny wpływ na przestrzeń publiczną w Polsce.  - Monika Domańska, Traffic Design

Wcześniej kampania zdobyła siedem złotych oraz jedną srebrną statuetkę New York Festivals Midas Awards. Nagrody KTR zostały przyznane w kategorii komunikacji i designu a PGA za szyld i typografię.

:DobryZnak jest kampanią marki Mastercard i polega na promowaniu dobrych praktyk szyldowych oraz redesignie szyldów drobnych przedsiębiorców. Działania dobrego znaku miały miejsce w kilku miastach Polski. Między innymi w Warszawie, Gdyni, Lubaczowie.

- Jesteśmy zmęczeni przesytem reklam w przestrzeni publicznej. Doszliśmy do momentu, kiedy stawiamy billboardy nawet na jeziorach. To idealny czas na współpracę marek z artystami i organizacjami pozarządowymi, które robią świetną robotę w terenie, a wsparte kreatywnością agencji, budżetami marketingowymi oraz zainteresowaniem mediów są w stanie jeszcze efektywniej przyczyniać się do zmiany społecznej. - Monika Domańska, Traffic Design

O tym, jakie kolejne miasto weźmie udział w akcji zdecydowali w głosowaniu internauci i tym razem sześć nowych szyldów zaprojektowanych przez grafików współpracujących ze Stowarzyszeniem Traffic Design trafi do Elbląga.

- :DobryZnak jest projektem innym niż wszystko, co dotychczas robiliśmy. Okazało się, że porozumienie na linii globalna marka – agencja kreatywna – NGO nie tylko jest możliwe, ale sprawia wszystkim mnóstwo świetnej zabawy. - Bartek Klimaszewski, dyrektor kreatywny McCann

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764