logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne nagrody dla Traffic Design za akcję :Dobryznak

  PR 03.07.2019, przeczytano 320 razy
ilustracja
Sklep metalowy w Gdyni Fot. Rafał Kołsut / Traffic Design

Stowarzyszenie Traffic Design wraz z McCANN Worldgroup zdobywa kolejne nagrody za akcję :DobryZnak. Tym razem są to aż trzy srebrne miecze Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Polish Graphic Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-nagrody-dla-traffic-design-za-akcje-%3Adobryznak,383104,artykul.html

- Cieszymy się, że dzięki współpracy z markami możemy rozszerzać swoje działania i wychodzić z nimi do kolejnych miast w Polsce. To szczególne odwrócenie sytuacji, gdzie kampania reklamowa nie szpeci a podnosi wizualną jakość ulic. Widzimy jak design i projektowanie graficzne mają realny wpływ na przestrzeń publiczną w Polsce.  - Monika Domańska, Traffic Design

Wcześniej kampania zdobyła siedem złotych oraz jedną srebrną statuetkę New York Festivals Midas Awards. Nagrody KTR zostały przyznane w kategorii komunikacji i designu a PGA za szyld i typografię.

:DobryZnak jest kampanią marki Mastercard i polega na promowaniu dobrych praktyk szyldowych oraz redesignie szyldów drobnych przedsiębiorców. Działania dobrego znaku miały miejsce w kilku miastach Polski. Między innymi w Warszawie, Gdyni, Lubaczowie.

- Jesteśmy zmęczeni przesytem reklam w przestrzeni publicznej. Doszliśmy do momentu, kiedy stawiamy billboardy nawet na jeziorach. To idealny czas na współpracę marek z artystami i organizacjami pozarządowymi, które robią świetną robotę w terenie, a wsparte kreatywnością agencji, budżetami marketingowymi oraz zainteresowaniem mediów są w stanie jeszcze efektywniej przyczyniać się do zmiany społecznej. - Monika Domańska, Traffic Design

O tym, jakie kolejne miasto weźmie udział w akcji zdecydowali w głosowaniu internauci i tym razem sześć nowych szyldów zaprojektowanych przez grafików współpracujących ze Stowarzyszeniem Traffic Design trafi do Elbląga.

- :DobryZnak jest projektem innym niż wszystko, co dotychczas robiliśmy. Okazało się, że porozumienie na linii globalna marka – agencja kreatywna – NGO nie tylko jest możliwe, ale sprawia wszystkim mnóstwo świetnej zabawy. - Bartek Klimaszewski, dyrektor kreatywny McCann

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na gadżety promocyjne dla Bydgoszczy
Miasto Bydgoszcz zaprasza do udziału w konkursie na projekt linii gadżetów promocyjnych Bydgoszczy. Na prace konkursowe czekamy do 28 lutego 2020 roku. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę finansową.
Emanacje 2020: konkurs na plakat. Do wygrania zlecenie na projekty
Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach zaprasza do udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu 8. Miedzynarodowego Festiwalu Muzyki EMANACJE 2020
VI edycja Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019
Do 19 stycznia 2020 roku trwa nabór do Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019 roku, którego pomysłodawcą był wybitny polski grafik Rosław Szaybo. Wyboru prac na wystawę oraz zwycięzców dokona Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych i branży muzycznej. Wśród członków Jury znajdzie się między innymi ubiegłoroczny zwycięzca, jeden z najbardziej...
16 miast walczy o tytuł najładniej oświetlonego miasta w Polsce
Bydgoszcz, Radom, Zamość, a może Rzeszów? Kto wygra 11. edycję plebiscytu miast „Świeć się z Energą” na najpiękniejsze świąteczne iluminacje? Finałowe głosowanie trwa od 7 do 15 stycznia. Zwycięskie miasto otrzyma tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz dodatkowe nagrody od Grupy Energa.
Konkurs na plakat z agentem 007
W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszaja twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764