logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne spotkania regionalne PIAP za nami

  PR 10.09.2019, przeczytano 100 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu br. odbyła się kolejna już edycja Spotkań Regionalnych, organizowanych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to szósta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku. Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w atrakcyjnym szkoleniu Łukasz Kucińskiego Marketing is Everything - Rynek 4.0 - Nowoczesne uwarunkowania rynku, podczas, którego poznali zmieniające się mechanizmy sprzedaży oraz współczesne mechanizmy funkcjonowania rynku. Ponadto uczestnicy wydarzenia uzyskali wiedzę, w jaki sposób postępować, by osiągnąć jak najlepsze efekty sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-spotkania-regionalne-piap-za-nami,383912,artykul.html

Prelegent - Łukasz Kuciński jest właścicielem firmy Biznes Plus oraz Prezesem Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Prowadzi analizy działów handlowych, działów marketingu i działów wsparcia, wychodząc z założenia, że wszystkie działy powinny współdziałać, aby firma mogła realizować swoje cele.

Spotkania regionalne PIAP odbyły się w dwóch lokalizacjach Chorzowie i w Warszawie. Na spotkania zostali zaproszeni Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zamierza kontynuować tradycję Spotkań Regionalnych również w 2020 roku.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764