logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne spotkania regionalne PIAP za nami

  PR 10.09.2019, przeczytano 154 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu br. odbyła się kolejna już edycja Spotkań Regionalnych, organizowanych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to szósta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku. Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w atrakcyjnym szkoleniu Łukasz Kucińskiego Marketing is Everything - Rynek 4.0 - Nowoczesne uwarunkowania rynku, podczas, którego poznali zmieniające się mechanizmy sprzedaży oraz współczesne mechanizmy funkcjonowania rynku. Ponadto uczestnicy wydarzenia uzyskali wiedzę, w jaki sposób postępować, by osiągnąć jak najlepsze efekty sprzedażowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-spotkania-regionalne-piap-za-nami,383912,artykul.html

Prelegent - Łukasz Kuciński jest właścicielem firmy Biznes Plus oraz Prezesem Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Prowadzi analizy działów handlowych, działów marketingu i działów wsparcia, wychodząc z założenia, że wszystkie działy powinny współdziałać, aby firma mogła realizować swoje cele.

Spotkania regionalne PIAP odbyły się w dwóch lokalizacjach Chorzowie i w Warszawie. Na spotkania zostali zaproszeni Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zamierza kontynuować tradycję Spotkań Regionalnych również w 2020 roku.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764