W czwartek 23 maja o godz. 19.00 odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „PR-ywatki”, które dotyczą zagadnień związanych z Public Relations i szeroko rozumianą komunikacją. Wykład i dyskusję poprowadzi Rafał Szymczak – prezes ZFPR. Spotkanie już po raz kolejny odbędzie się w warszawskiej kawiarni BookHouseCafe. Cykl organizuje Studenckie Koło Psychologii Ekonomicznej MODERATOR wraz z partnerem strategicznym Livebrand PR Communications.
Spotkanie pod nazwą „Zdziwieni odbiorcy patrzą na media – czyli przyczyny, konsekwencje i drogi wyjścia z kryzysu mediów w Polsce” poprowadzi Rafał Szymczak, prezes Związku Firm Public Relations, wykładowca akademicki i doświadczony praktyk PR. Założenie PR-ywatek to dyskusja o różnorodnych dziedzinach komunikacji (PR, marketing, reklama). W ciągu całego cyklu uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę, zdobyć nowe kontakty i podyskutować m.in. na temat lobbingu, designu, komunikacji interpersonalnej, narracji w polityce i wielu innych.
Cykl spotkań „PR-ywatki” jest doskonałą okazją do dyskusji, zdobycia wartościowych kontaktów, przedstawienia nowych tendencji oraz pogłębienia wiedzy nie tylko tej dotyczącej Public Relations, ale tematów, które wokół niego krążą i są z nim związane – mówi Kamil Bolek, szef pionu Public Relations SKNPE Moderator. Nasze pierwsze spotkanie, dotyczące tematyki lobbingu, spotkało się z dużym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że i tym razem PR-ywatki przyciągną wielu studentów oraz osób związanych zawodowo z komunikacją.
Cykl wykładów, warsztatów i dyskusji odbywa się w kawiarni BookhouseCafe, mieszczącej się przy ulicy Świętokrzyskiej 14. Najbliższe spotkanie w czwartek 23 maja o godz. 19.00. Wstęp wolny! Partnerem strategicznym „PR-ywatek” jest agencja Livebrand PR Communications.
Źródło: SKNPE Moderator