logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne spotkanie z cyklu PR-ywatki

  PR 21.05.2013, przeczytano 513 razy

W czwartek 23 maja o godz. 19.00 odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „PR-ywatki”, które dotyczą zagadnień związanych z Public Relations i szeroko rozumianą komunikacją. Wykład i dyskusję poprowadzi Rafał Szymczak – prezes ZFPR. Spotkanie już po raz kolejny odbędzie się w warszawskiej kawiarni BookHouseCafe. Cykl organizuje Studenckie Koło Psychologii Ekonomicznej MODERATOR wraz z partnerem strategicznym Livebrand PR Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-spotkanie-z-cyklu-pr-ywatki,18760,artykul.html

Spotkanie pod nazwą „Zdziwieni odbiorcy patrzą na media – czyli przyczyny, konsekwencje i drogi wyjścia z kryzysu mediów w Polsce” poprowadzi Rafał Szymczak, prezes Związku Firm Public Relations, wykładowca akademicki i doświadczony praktyk PR. Założenie PR-ywatek to dyskusja o różnorodnych dziedzinach komunikacji (PR, marketing, reklama). W ciągu całego cyklu uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoją wiedzę, zdobyć nowe kontakty i podyskutować m.in. na temat lobbingu, designu, komunikacji interpersonalnej, narracji w polityce i wielu innych.

Cykl spotkań „PR-ywatki” jest doskonałą okazją do dyskusji, zdobycia wartościowych kontaktów, przedstawienia nowych tendencji oraz pogłębienia wiedzy nie tylko tej dotyczącej Public Relations, ale tematów, które wokół niego krążą i są z nim związane – mówi Kamil Bolek, szef pionu Public Relations SKNPE Moderator. Nasze pierwsze spotkanie, dotyczące tematyki lobbingu, spotkało się z dużym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że i tym razem PR-ywatki przyciągną wielu studentów oraz osób związanych zawodowo z komunikacją.

Cykl wykładów, warsztatów i dyskusji odbywa się w kawiarni BookhouseCafe, mieszczącej się przy ulicy Świętokrzyskiej 14. Najbliższe spotkanie w czwartek 23 maja o godz. 19.00. Wstęp wolny! Partnerem strategicznym „PR-ywatek” jest agencja Livebrand PR Communications.

Źródło: SKNPE Moderator

www.psychologia.pl/moderator/prywatki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764