logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne warsztaty szkoleniowe Avery Dennison Polska i Tuplex

  PR 20.07.2008, przeczytano 1517 razy

10 czerwca w Krakowie odbyły się kolejne warsztaty na temat aplikacji folii samoprzylepnych, zorganizowane wspólnie przez firmę Avery Dennison Polska i Tuplex, jednego z jej polskich dystrybutorów. W spotkaniu wzięło udział około 30 osób reprezentujących przede wszystkim małopolskie agencje reklamowe, drukarnie wielkoformatowe oraz przedsiębiorstwa specjalizujące się w oklejaniu samochodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-warsztaty-szkoleniowe-avery-dennison-polska-i-tuplex,7611,artykul.html

Czerwcowe warsztaty, podobnie jak wcześniejsze spotkania szkoleniowe organizowane przez Avery Dennison Polska wspólnie ze swoimi dystrybutorami, zostały podzielone na dwie części. W pierwszej, teoretycznej, prowadzonej przez Hansa van den Berga, specjalistę ds. aplikacji z holenderskiej centrali Avery Dennison, uczestnicy zapoznali się z najważniejszymi parametrami folii samoprzylepnych stosowanych w grafice pojazdowej, poznali techniki oklejania, jak również porftolio folii wylewanych Avery Dennnison, które najczęściej znajdują zastosowanie przy oklejaniu aut. Szczegółowo omówiono sprawy związane z właściwym przygotowaniem oklejanego samochodu, sposobami cięcia materiałów wykorzystywanych do oklejania, koniecznością utrzymywania właściwej temperatury podczas aplikacji, technikami oklejania oraz postępowania w przypadku powierzchni nierównych i zaokrąglonych.

Część praktyczną warsztatów prowadzili przedstawiciele firmy Studio Reklamy WiZ, będącej autoryzowanym centrum Avery Dennison wykonującym grafiki samochodowe. Z uwagi na dużą liczbę uczestników warsztatów, do prezentacji wykorzystano dwa samochody. Co bardzo istotne, klienci brali aktywny w nich udział, tj. każdy mógł samodzielnie wykonać aplikację pod okiem specjalisty ze Studia Reklamy WiZ. Do oklejania wykorzystano folie Avery Graphics najczęściej stosowane do tego rodzaju aplikacji: Avery MPI 1900, Avery MPI 1004 Easy Apply oraz Avery 900.

Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Centralnej: Bardzo się cieszymy, że po sukcesie ubiegłorocznych, zorganizowanych wspólnie przez nas i firmę Tuplex, warsztatów w Warszawie, Poznaniu i Gliwicach, tym razem impreza szkoleniowa zawitała do Krakowa. Dzięki temu z możliwościami folii Avery Graphics oraz technikami oklejania aut, zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej, mogły zapoznać się osoby z regionu Małopolski. Chciałabym przy tym podkreślić aktywny charakter naszej imprezy, tzn. fakt, że uczestnicy nie tylko wysłuchali części teoretycznej i mogli wziąć udział w pokazach oklejania aut, ale też samodzielnie wykonywali aplikacje pod okiem doświadczonych instruktorów. Jak wynika z uzyskanych przez nas po spotkaniu, bardzo pozytywnych opinii, jest to jedna z największych zalet warsztatów szkoleniowych współorganizowanych przez Avery Dennison Polska.

Krakowskie spotkanie było kolejnym z cyklu imprez o charakterze warsztatowym, zorganizowanych przez firmy Avery Dennison Polska i Tuplex, których współpraca w zakresie sprzedaży folii samoprzylepnych trwa już 10 lat. Tuplex, dysponując siecią 14 oddziałów i obejmując swym zasięgiem całą Polskę, jest jednym z dwóch kluczowych dystrybutorów produktów Avery Graphics w naszym kraju. Poza sprzedażą i doradztwem, firma oferuje też obsługę logistyczną oraz usługi w zakresie cięcia i uszlachetniania oferowanych materiałów, zapewnia dostawy folii w niestandardowych wymiarach, dostosowanych do potrzeb klienta. Od 2006 roku Tuplex posiada certyfikat zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2000.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764