logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne wzmocnienia zespołu Tribal DDB

  PR 11.01.2013, przeczytano 1144 razy

W związku z dynamicznym rozwojem spowodowanym pozyskaniem w ciągu ostatnich miesięcy nowych klientów oraz rozszerzeniem kompetencji na nowe technologie (takie jak Kinect, Arduino, NFC, Live Streaming etc.) i aplikacje mobilne, postanowiliśmy wzmocnić dział produkcji i client service o nowe osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-wzmocnienia-zespolu-tribal-ddb,17666,artykul.html

Michał Dębski zatrudniony jako Interactive Account Executive będzie odpowiedzialny za obsługę klienta Unilever. Od 6 lat związany jest z e-marketingiem, social media i szeroko pojętą komunikacją on-line. Prowadził projekty interaktywne i doradzał strategicznie w zakresie komunikacji on-line takim klientom jak Marks & Spencer, Robico, Holmes Place i prowadził projekty dla firm Asus, Link4, Domoteka. Przez ostatni rok pracował w firmie Emarketing Experts.

Tomasz Warężak
nowy PHP Developer w dziale produkcji będzie odpowiedzialny za projekty realizowane dla klienta Unilever Polska. Wcześniej realizował projekty m. in. dla GG Network S.A. , Webtel Sp. z o.o., Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o.o. oraz realizował niewielkie strony na potrzeby konkursów dla takich klientów jak Warner Bros Polska czy Telepizza.

Wojciech Mruk wzmacnia sztab produkcji jako nowy Junior PHP Developer. Wojciech będzie odpowiedzialny za wsparcie przy projektach realizowanych dla klientów Maximus Vodka Polska i  McDonald’s. Przez ostatnich 6 lat pracował w Avantis S.A.  i zajmował się szeroko pojętym kontentem mobilnym. Programowaniem zajmuje się od kilku lat, początkowo html, css, teraz php z wykorzystaniem MySQL.

Wojciech Misiołek jako nowy Flash Developer będzie odpowiedzialny za wsparcie w projektach dla takich klientów jak Maximus Vodka Polska, Unilever i McDonald’s. Wcześniej współpracował z agencją Artegence i realizował projekty m.in. dla klientów AliorBank, Polkomtel, mBank, Lech, Roche Polska.

Tribal DDB zatrudnia obecnie 33 osoby. W ciągu ostatniego roku zatrudnienie w Agencji Interaktywnej wzrosło dwukrotnie.

Źródło: Tribal DDB

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764