W związku z dynamicznym rozwojem spowodowanym pozyskaniem w ciągu ostatnich miesięcy nowych klientów oraz rozszerzeniem kompetencji na nowe technologie (takie jak Kinect, Arduino, NFC, Live Streaming etc.) i aplikacje mobilne, postanowiliśmy wzmocnić dział produkcji i client service o nowe osoby.
Michał Dębski zatrudniony jako Interactive Account Executive będzie odpowiedzialny za obsługę klienta Unilever. Od 6 lat związany jest z e-marketingiem, social media i szeroko pojętą komunikacją on-line. Prowadził projekty interaktywne i doradzał strategicznie w zakresie komunikacji on-line takim klientom jak Marks & Spencer, Robico, Holmes Place i prowadził projekty dla firm Asus, Link4, Domoteka. Przez ostatni rok pracował w firmie Emarketing Experts.
Tomasz Warężak nowy PHP Developer w dziale produkcji będzie odpowiedzialny za projekty realizowane dla klienta Unilever Polska. Wcześniej realizował projekty m. in. dla GG Network S.A. , Webtel Sp. z o.o., Interactive Marketing Partner Polska Sp. z o.o. oraz realizował niewielkie strony na potrzeby konkursów dla takich klientów jak Warner Bros Polska czy Telepizza.
Wojciech Mruk wzmacnia sztab produkcji jako nowy Junior PHP Developer. Wojciech będzie odpowiedzialny za wsparcie przy projektach realizowanych dla klientów Maximus Vodka Polska i McDonald’s. Przez ostatnich 6 lat pracował w Avantis S.A. i zajmował się szeroko pojętym kontentem mobilnym. Programowaniem zajmuje się od kilku lat, początkowo html, css, teraz php z wykorzystaniem MySQL.
Wojciech Misiołek jako nowy Flash Developer będzie odpowiedzialny za wsparcie w projektach dla takich klientów jak Maximus Vodka Polska, Unilever i McDonald’s. Wcześniej współpracował z agencją Artegence i realizował projekty m.in. dla klientów AliorBank, Polkomtel, mBank, Lech, Roche Polska.
Tribal DDB zatrudnia obecnie 33 osoby. W ciągu ostatniego roku zatrudnienie w Agencji Interaktywnej wzrosło dwukrotnie.
Źródło: Tribal DDB