logo
WIADOMOŚCI

Kolejne wzmocnienie w dziale Client Service Isobar Poland Group

Mateusz Zawiślak  PR 12.09.2017, przeczytano 161 razy

Z początkiem września Agnieszka Heidrich rozpoczęła pracę w dziale Client Service należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar Poland Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-wzmocnienie-w-dziale-client-service-isobar-poland-group,33696,artykul.html

Agnieszka Heidrich objęła stanowisko group account managera. Będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Rossmann oraz projekty specjalne agencji.

Heidrich posiada duże doświadczenie w branży reklamowej, które uzyskała pracując między innymi dla agencji Draft FCB (następnie FCB), gdzie pełniła funkcję client service directora oraz dyrektora zarządzającego.

Przez wiele lat zarządzała zespołami prowadzącymi projekty dla globalnych marek oraz realizując projekty marketingowe na rzecz takich firm jak Beiersdorf, Unilever, Nestle, S.C Johnson, Sara Lee czy US Pharmacia.

Agnieszka Heidrich zdobyła nagrodę EFFIE (za projekty dla marki NIVEA) oraz Grand Prix konkursu KTR (za projekt „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau).

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 90 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone