logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne wzmocnienie w dziale Client Service Isobar Poland Group

  PR 12.09.2017, przeczytano 565 razy

Z początkiem września Agnieszka Heidrich rozpoczęła pracę w dziale Client Service należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar Poland Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-wzmocnienie-w-dziale-client-service-isobar-poland-group,33696,artykul.html

Agnieszka Heidrich objęła stanowisko group account managera. Będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za obsługę marki Rossmann oraz projekty specjalne agencji.

Heidrich posiada duże doświadczenie w branży reklamowej, które uzyskała pracując między innymi dla agencji Draft FCB (następnie FCB), gdzie pełniła funkcję client service directora oraz dyrektora zarządzającego.

Przez wiele lat zarządzała zespołami prowadzącymi projekty dla globalnych marek oraz realizując projekty marketingowe na rzecz takich firm jak Beiersdorf, Unilever, Nestle, S.C Johnson, Sara Lee czy US Pharmacia.

Agnieszka Heidrich zdobyła nagrodę EFFIE (za projekty dla marki NIVEA) oraz Grand Prix konkursu KTR (za projekt „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau).

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764