logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne wzmocnienie zespołu Salestube

  PR 31.01.2024, przeczytano 962 razy
ilustracja

Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze Paid Social, wdrażanie strategii Paid Social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki MarTech & e-commerce connected na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & Managing Partner oraz Katarzyna Jakubów - Tyka w roli Head of SEO.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-wzmocnienie-zespolu-salestube,402946,artykul.html

Diana Sano dołączyła na stanowisko Head of Paid Social w ramach struktury Biddable Media spółki Saletube. Przez ostatnie lata swojej kariery zawodowej Diana była odpowiedzialna za rozwój interdyscyplinarnych zespołów social mediowych w agencjach lokalnych, takich jak IQ Marketing oraz Agencja Plej, a także sieciowych - Ogilvy. Specjalizuje się w strategii social mediowej obejmującej content, media płatne, influencer marketing, community management, analitykę, a także technologię. 

Dołączenie Diany w roli Head of Paid Social, stanowi kolejne, w tak krótkim czasie, silne wzmocnienie naszych kompetencji. Cieszymy się, że osoby z tak dużym doświadczeniem wybierają Salestube jako miejsce, w którym mogą skutecznie realizować się zawodowo.  Obecność Diany w zespole, jest także dla nas możliwością rozwoju naszej spółki, która dzięki jej wiedzy z zakresu mediów społecznościowych przełoży się bezpośrednio na rozwój oferty Paid Social na rynku lokalnym, ale również we współpracach z globalnymi Klientami i Partnerami firmy

Magdalena Pobikrowska, Head of Biddable Media w Salestube

W swojej karierze zawodowej Diana realizowała projekty międzynarodowe i lokalne dla takich klientów jak: Pernod Ricard (Jacobs Creek, Wyborowa), Mattel (Barbie), LEGO, Mars (Pedigree), Netflix, Orange (Nju Mobile, Serce i Rozum), Play, Virgin Mobile, Allegro, Żabka Polska, Coty (Rimmel), Mastercard, Continental, Energizer, Milka (Member of Oglivy Social.Lab), Unilever (Big Milk, Love Beauty & Planet), Whirlpool, Beiersdorf (Bambino), czy BeKeto (e-commerce). Dzięki współpracy z zespołami kreatywnymi w agencjach, w których pracowała, zdobywała najważniejsze wyróżnienia i nagrody branżowe: Cannes Lion, KTR,  Best of Meta czy Golden Arrow. 

Diana Sano swoją współpracę ze spółką Salestube rozpoczęła w grudniu 2023 roku.

Źródło: Salestube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie ZPR Media
Od czerwca Andrzej Descours obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Radiowej TIME, w skład której wchodzą wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK, Radio VOX FM i Radio Plus.
Robert Głowacki wzmacnia agencję Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Robert Głowacki, obejmując stanowisko head of SEO & AI optimisation. Będzie odpowiadał m.in. za rozwój ekosystemu rozwiązań opartych na AI i automatyzacji, budowę autorskich narzędzi agencji w tym obszarze oraz wspieranie kluczowych klientów. Przeszedł z agencji WebTalk, gdzie...
Wiesław Mackiewicz udziałowcem spółki Nofsza
Wiesław Mackiewicz, doświadczony menedżer z ponad 30-letnim doświadczeniem w mediach i branży loterii promocyjnych, dołączył do grona udziałowców startupu Nofsza, specjalizującego się w innowacyjnych loteriach konsumenckich. Tym samym Mackiewicz, który od września 2023 roku pełni rolę prezesa zarządu, wzmacnia swoją pozycję w strukturach spółki. To...
Klara Ufnalewska nową PR Manager w MADOGZ
Do agencji MADOGZ dołączyła Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko PR Manager. W nowej roli odpowiada za strategię komunikacji oraz media relations dla wybranych klientów z obszaru motoryzacji, e-commerce i technologii.
Joanna Perdoch wzmacnia struktury w firmie IMPRINTA
Joanna Perdoch z końcem kwietnia objęła stanowisko Dyrektora Operacyjnego w firmie IMPRINTA, autoryzowanego dostawcy rozwiązań marki HP. Jej ponad dziewięcioletnie doświadczenie w branży poligraficznej stanowi solidną podstawę do skutecznej realizacji strategii rozwoju firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764