Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączają nowe osoby. Są to: Kamila Wajszczuk, Magdalena Głowacka i Stanisław Borawski. To kolejne, po ogłoszonym ostatnio rozwoju redakcji i działu marketingu, wzmocnienia zespołu „Pulsu Biznesu” oraz wydawnictwa Bonnier Business Polska. Redaktor naczelny Marcin Goralewski zapowiada, że to nie koniec zmian.
Tematyka energetyczna to specjalizacja Kamili Wajszczuk, która branżę energetyczną opisuje od niemal 10 lat. Przez ostatnie 2 lata pracowała w portalu 300Gospodarka, wcześniej między innymi w agencji ISBnews i w Warsaw Business Journal.
Z kolei dziennikarka i fotografka Magdalena Głowacka przez ponad 5 lat związana była z redakcją magazynu i portalu Wiadomości Handlowe. W przeszłości pracowała także w Instytucie Monitorowania Mediów, Gazecie Prawnej, Wirtualnej Polsce oraz Gazecie Finansowej.
- Przez ostatnich kilka lat opisywałam branżę handlową, teraz w zakresie moich zainteresowań zawodowych znalazły się start-upy i fundusze venture capital. To właśnie o tym będę informowała czytelników „Pulsie Biznesu” - mówi Magdalena Głowacka.
Stanisław Borawski wzmocnił Puls Inwestora, sekcję skierowaną do osób chcących pomnażać swoje oszczędności.
- Wróciłem do Polski po ponad pięciu latach pobytu za granicą. Studiowałem m.in. w Anglii i Holandii, a niedawno skończyłem swoją przygodę w Europejskim Banku Centralnym. W „Pulsie Biznesu” będę pomagał inwestorom wybierać najlepsze spółki w Polsce i za granicą – mówi Stanisław Borawski.
Dla przypomnienia - w ostatnim czasie do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyli także Łukasz Rawa, który opisuje wydarzenia na rynku FMCG, Gabriel Chrostowski, który wzmocnił dział analityczny, Jacek Perzyński, ekspert w dziedzinie międzynarodowej polityki gospodarczej Chin i krajów Azji Wschodniej oraz Marcin Dobrowolski, odpowiedzialny za serwis podcastowy.
Ponadto stanowisko Chief Marketing Officera Bonnier Business Polska i „Pulsu Biznesu” objęła Anna Więckowska. Wraz z nią do zespołu na stanowisko Digital Growth Marketing Managera dołączyła Adrianna Szwangruber.
- Bardzo się cieszę, że będziemy razem pracowali i tworzyli profesjonalne medium skierowane do przedsiębiorców i inwestorów. To nie koniec naszych jesiennych wzmocnień – mówi Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.
„Puls Biznesu” istnieje na rynku od 27 lat. Obecnie jego serwis pb.pl ma już ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, co oznacza 4 proc. wzrostu rok do roku. Co najmniej raz w tygodniu „Puls Biznesu” czyta blisko 287 tys. osób (źródło: PBC; N=5 409, CCS, dane średnie kwiecień-czerwiec). Miesięcznie średnio 1,3 mln internautów odwiedza pb.pl, wykonując 4 mln odsłon stron (dane: Mediapanel PBI/Gemius, 09.2023 - 08.2024).
Źródło: Bonnier Business Polska