logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejni dostawcy zasilają grono wystawców Festiwaldruku.pl

  PR 14.06.2021, przeczytano 494 razy
ilustracja

ASTAT, Color Laboratory, INTREX, Labelland oraz SOFTGRAF – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. A jest na co czekać – reSTART rynku stał się faktem – jest już w pełni zielone światło, od 6 czerwca oficjalnie można organizować imprezy targowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejni-dostawcy-zasilaja-grono-wystawcow-festiwaldruku.pl,391903,artykul.html

Grono wystawców wrześniowych targów ciągle rośnie, zostały już ostatnie wolne stoiska. – Cieszy nas zainteresowanie firm, które dołączają do grona wystawców edycji 2021. Nie tylko stałych bywalców, ale także firm, które po kilku latach wracają do nas, a także debiutantów, którzy po raz pierwszy pokażą swoją ofertę na wrześniowych targach reklamy i druku. Prowadzimy zintensyfikowane działania promocyjne targów i widzimy, że zaciekawienie wrześniowym reSTARTem branży stale rośnie. Ruszyła także rejestracja dla zwiedzających, a Rząd dał zielone światło dla  organizacji targów – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów FestiwalDruku.pl.

Karolina Pankiewicz, Kierownik Działu Marketingu w ASTAT podkreśla, jak ważny jest dla klientów rozwój ich firm oraz realizowanie nowych projektów. – Zdajemy sobie sprawę, że współpracujemy z branżami, w których choćby chwilowy przestój w działaniu generuje duże straty. Szczególnie przez ostatni rok nasi klienci przekonali się, że jesteśmy partnerem biznesowym, na którego mogą liczyć w tych nawet bardzo wymagających czasach. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli ponownie spotkać się z nimi na żywo i wspólnie dobrać rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą w aplikacjach naszych klientów. Do zobaczenia na naszym stoisku! – mówi Karolina Pankiewicz, Kierownik Działu Marketingu w ASTAT.

Wiele firm co roku wraca już na targi, z każdym razem „wyciągając” z imprezy jak najwięcej. – Czas na targach FestiwalDruku.pl za każdym razem szczególnie nas cieszy, ponieważ zapraszamy znaczną ilość klientów, którzy chcą poznać nas i naszą ofertę. Maszyny renomowanej marki Flora, notowanej na chińskiej giełdzie papierów wartościowych, są już bardzo znane na rynku polskim i za granicą. Poza tym jest dużo osób które nie słyszeli do tej pory o naszych rozwiązaniach, a jest ono szczególnie korzystne dla nowych graczy na rynku poligraficznym. Z tych względów nasze uczestnictwo rok w rok jest niemalże gwarantowane i jak co roku – zapewne obdarowana sukcesem – dodaje Jonathan Lange, przedstawiciel handlowy firmy Color Laboratory MD Sp. z o.o.

Targi to najlepsza przestrzeń do budowania relacji. – W naszej branży spotkania z klientami są najważniejsze. Już czas, żeby powrócić do nich na 100%. Targi dają nam możliwość nawiązania ciekawych relacji, które owocują przez kolejne miesiące, a nawet lata. Prezentacja maszyny na żywo daje klientowi możliwość dokładnego zapoznania się z jej specyfiką, a co za tym idzie: uświadomienia jak personalizowany druk cyfrowy może zoptymalizować działania w branży marketingowej i poligraficznej. W tym roku na targach  odbędzie się premiera urządzenia DIGIFLEX T4 – system druku cyfrowego, który naniesie wysokiej jakości wodoodporny nadruk w kolorach CMYK na materiałach wsiąkliwych. Czekamy na wrzesień! – mówi Adrianna Ciurzyńska, Specjalista ds. marketingu w INTREX.

Na targi po zeszłorocznym, udanym debiucie wraca też firma Labelland. – Tegoroczny FestiwalDruku.pl naszym drugim spotkaniem z klientami. W zeszłym roku uczestniczyliśmy w nim po raz pierwszy i byliśmy bardzo zadowoleni z efektów. Teraz zaprezentujemy rozwiązanie do druku niskich nakładów etykiet złożone z dwóch produktów: profesjonalnej drukarki OKI PRO 1050 i plotera tnącego roll-to-roll Secabo LC30. Propozycję kierujemy do klientów, którzy chcą sami drukować etykiety. Koncepcja “drukuj sam”  polega na drukowaniu i automatycznym wycinaniu etykiet in-house. Rozwiązanie to sprawdzi się również jeśli etykiety mają nietypowe kształty. Pokażemy też inne ciekawe produkty z branży Auto-ID – dodaje Paweł Nowacki, wiceprezes zarządu firmy Labelland Sp. z o.o.

Wystawcy zgodnie potwierdzają, że wrześniowe targi to powrót do długo wyczekiwanej normalności. – Stęskniliśmy się już za bezpośrednim kontaktem z naszymi Klientami i Partnerami biznesowymi. Tegoroczna wrześniowa edycja targów jest pod tym względem szczególna, ponieważ powinna być powrotem do normalności. Chcemy pokazać dystrybuowaną przez nas nową linię wycinarek i grawerek laserowych, mega prostą w obsłudze, z przyjaznym oprogramowaniem i w atrakcyjnym designie. Pokażemy jakie pomysły można dzięki tym urządzeniom realizować. A to tylko jedna z linii urządzeń z naszej oferty. Już z niecierpliwością czekamy na spotkania w czasie zbliżających się targów – reasumuje Marek Nowak z firmy SOFTGRAF.

  • Pełna lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764